28.9.2015

I'm back!! (ja K&M Leffayhtiö ylpeänä esittää Afrikan tähti -parodian: PALOKAN KÄPY)

Onko siellä enää ketään...? :D

Eipä sitten tullutkaan blogintäytteistä kesää niinkun alunperin suunnittelin... Mun kaikki aika meni lähinnä kuvauskeikoilla, eikä aikaa sellaseen tavalliseen puskajussikuvailuun jäänyt oikeastaan ollenkaan. YO-kuvia saatan julkasta tänne myöhemmin :)

Mutta niin, vähän taustatietoo mun elämästä nykysin! Mähän en siis päässyt vieläkään opiskelemaan, mutta suoraan sanottuna se ei enää haittaa. Mulla on hyvä backup-plan, josta kerron heti kun asiat varmistuu. Nyt mä en stressaa yhtään mistään, koska oikeasti mun elämä on tosi mallillaan. Mulla on maailman ihanin poikaystävä ja mä lähen alle kuukauden päästä mother-daughter-tripille Pariisiin.

Ja kaiken tän lisäks mä saan toteuttaa itseäni hyppimällä sombrero päässä ja banaani kädessä Prisman parkkipaikalla. Life is good.


3 kommenttia:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.