24.8.2011

minä, jag, i, ich

minä elän tavallista lukiolaisen elämää, Suomessa, melko onnellisesti, ihanien ihmisten keskellä, kivassa talossa ja yrittäen nähdä kaikessa ja jokaisessa jotain positiivista.






minulla on aika huono keskittymiskyky, päättötokarissa lukuaineiden keskiarvo 10,0, kissa, ihana perhe ja ihania ystäviä, oma huone, oma järkkäri, pörröset hiukset, aika huono muisti, tosi väsyny ja kipee olo, positiivinen asenne elämään, oudot jutut


minä toivon onnellista ja pitkää elämää kaikille mun läheisille ja itselleni, maailmanrauhaa, että lukio menisi hyvin, pääseväni lääkikseen, että saisin ihanan miehen ja pari lasta isona, ettei elämässäni tapahtuisi muutoksia huonompaan suuntaan, parannuskeinon keksimistä Alzheimeriin ja muihin sairauksiin, ettei maailmassa olisi nälänhätää, että minulla säilyisi hyvät välit kaikkiin läheisiini ja että jokaisella olisi hyvä olla.






minä en ole yleensä surullinen, juoppo, mies, koira, hevonen, silakka tai kiljuhanhi, enkä kovin hyvä laulamaan.


minua ärsyttää itsekkäät ihmiset, liika juominen, tupakointi, ihmiset jotka näkevät itsensä täydellisinä ja virheettöminä, riidat, bad hair dayt kun pitäis olla edustuskunnossa, stressi ja liika työmäärä, sekä moni asia, joita en jaksa luetella : )


minä osaan uida, piirtää jotakin tiettyjä yksittäisiä asioita, samaistua toisen asemaan, kuunnella, tehdä voltin, olla todella outo, selittää asiat todella monimutkaisesti niin, ettei kukaan tajua mitään, puhua nopeasti ja tehdä käsillä sellasen kivan jutun vedessä että sitä vettä lentää sieltä sormien välistä tosi pitkälle, jota kukaan muu ei oo tähän mennessä vielä osannu : D (tässä tää mun selityskyky taas..) 


ja mitähän tässä tapahtu? :D muistaakseni putosin ton kiven päältä ja itselaukasin otti sopivasti kuvan just sillä hetkellä :D ja kuvahan tosiaan on eilen otettu niinkun päivämäärästäkin näkyy ! kaks vuotta vanha :D olipas mun hiukset lyhyet o.O




minä arvostan ihmisiä, jotka uskaltaa olla sellasia kun oikeesti on, ilman että välittää muiden mielipiteistä, vaikean ja haastavan mutta tosi tärkeän työn omistavia ihmisiä, huomaavaisuutta ja omistuvaisuutta, empaattisia ihmisiä, rehellisyyttä, epäitsekkyyttä, vanhempiani, rohkeutta ja ihmisiä, jotka pystyy myöntämään jos on tehny virheen.


minä shoppailen melko harvoin ja yleensä kavereiden kanssa.


minua naurattaa lähes päivittäin, tosi oudot asiat, uusimmassa Harry Potter leffassa Voldemortin nauru yhessä kohtauksessa ("EHEEHEHE"), Chandlerin vitsit frendeissä (:D:D), iskän piirrokset (ne on oikeesti hyvii mut niille vaan hajoo ! :D), jotkut insidet ja omat (ja muiden) mokat.


joo, tää kuva on sellanen mikä saa mut hajoomaan aika usein : D kunnon airhead : D 




minä pelkään menettämistä, haita, joitakin kauhuleffojen hahmoja, yksinäisyyttä pimeää ja monia muita asioita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.