4.8.2011

Day 18

Päivä 18 - Mieleisin syntymäpäiväni


todennäkösesti mun viimesin eli 16-vuotis syntymäpäivä( : mää en muista et kui mää päädyin ensin siihen tilanteeseen et päätin, etten piä synttäreitä ollenkaan ja se harmitti mua. no mun synttärit oli lauantaina ja Roosa ja Vivi pyys mua niitten kans kaupungille perjantaina : ) kysyin äitiltä et voinko mennä ja se suostu : ) no sit kun mää menin sinne niin nähtiin Roosan kans sokoksen eessä ja se sano, et Vivillä on huono olo et se ei voinukkaan tulla. sit Roosa ehotti et yllätettäs Vivi ja mentäs niille piristään sitä. no me lähettiin Viville ja soitettiin niitten ovikelloo ja Vivi avas oven ihan unenpöpperös sellanen sulonen nallepyjama päällä ja hiukset sekasin ja ihmetteli et mitä me siellä tehään : D mää olin jo lähös pois mut Vivi esteli ja sano et tulkaa ny sisälle kun ootte tänne asti tullu. no sit me mentiin Roosan kans sisälle ja Vivi vei meiät keittiöön. mää tulin vikana sieltä ja heti kun mää astuin siihen keittiön oviaukkoon niin Katsu, Sarita, Vivi ja Roosa alko hyppii siellä ja huus "YLLÄTYS ! HYVÄÄ SYNTTÄRIÄ !" : )


 mää olin ihan ihmeissään et miten ja missä välissä ne oli ehtiny järkätä sen kaiken ja mua alko itkettää kun ne oli tehny sen kaiken ihan mua varten. niillä oli kunnon tarjoomiset ja hieno kakku jonka Sarita oli koristellu ja musiikki soi siellä ( : mää olin ties kuinka pitkään leuka lattias ja vaan katoin sitä kaikkee ja oli vaan sellanen "awwwwwwwwwww, guys !"-olo : D 




no syömisen jälkeen ne anto mulle synttärilahjan jonkun ihme Beethoven-musiikin soidessa : D ne oli tehny sellasen ihanan setin : D siinä oli jumppamatto, pipo (jossa luki 'ystävä'), sellanen koristepullo ja karkkipussi ja ne kaikki oli pulkan kyydissä : D ja vaikka Suvi ei päässy sinne mun synttäreille niin se oli silti ostanu mulle sellasen rannekorun : ) no sen lahjan antamisen jälkeen ne oli miettiny kaikkee omaa ohjelmaa sinne mitä en ala täs selittää :D:D:D : ) loppuaika me oltiin omeglessa (:DD) ja tanssittiin hyvän musan tahdis ja juteltiin kaikkee ja kuvailtiin : ) sama syntymäpäivä oli myöskin mun eka synttäri kun Livia oli meillä ja mää sain uuden kännykän, joten eiköhän tossa ollu melko monta syytä et miks tää synttäri oli kaikkein kivoin ja mieleenpainuvin ; ) 















Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Kaksi parasta ystävääni
Päivä 8 – Minun huoneeni
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Random
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.