10.8.2011

goodbye summer...

apua miten kesä meni näin nopeesti ! : ( en tajuu, vastahan mää pääsin peruskoulusta ja kesäloma alko ja me lähettiin reissuun ja se kaikki ihana vapaus oli vasta eessä : ( ja nyt sitä vapautta on jäljellä 11 tuntia : ( TUNTIA. toisaalta mun kyl ihan tekee mieli mennä lukioon kun se on kuitenkin vapaaehtonen ja sitä tuntee ittensä ihan oikeeks opiskelijaks ja alkaa pikkuhiljaa olla melkeen aikuinen... mut silti tulee niin kauhee ikävä kesää kun sillon saa vaan olla ihan rauhassa, tehä melkeen mitä vaan haluu, nukkuu pitkään, valokuvata suurimman osan ajasta ja olla paljon kavereiden kans : ) jotenki tuntuu nyt et osa niistä mun suunnittelemista asioista jäi tekemättä, vaikka nyt ei tuu oikeen mitään mieleen : D mut tuleeha se kesä ens vuonnaki ! se kestää vaan iha liia vähä aikaa... oikeestaan vähän pelottavaa et aika menee näin nopeesti. yks päivä kun aattelin asioita, niin tajusin, että noin vuoden päästä tähän aikaan saatan olla alottamassa autokoulun teoriaosuutta ja oon melkeen täysikänen? miten voi olla : D vastahan mää hakkasin mun kavereita muovilapiolla päähän hiekkalaatikolla : D toisaalta se on taas kiva tulla vanhemmaks ja viisaammaks (KÖHKÖH), kun sitä saa sit enemmän oikeuksii yms. mutjoo, tästä postauksesta tuli nyt aika lyhyt : D voin vaikka huomenna laittaa tänne mun viimeaikasii ostoksii ja pienimuotosen kuvapläjäyksen tältä kesältä : ) mutta kai se on sit pakko uskoo et tää kesä oli nyt tässä ! mut onneks muistot säilyy : ) toivottavasti teillä kaikilla oli yhtä kiva kesä kun mulla : )


sori nää vanhat kuvat, teen tän postauksen kauheella kiireellä enkä ehtiny ladata uusia tänne : (








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.