3.8.2011

Day 16 & 17

aattelin yhistää täs taas muutaman näitä day-juttui koska kaikki nää on aika minimaalisii : D


Päivä 16 - Eka suudelmani


ex-poikakaverin kans viime keväänä. eipäsiin muuta : P



Tumblr_l8foe8rigx1qzj00ko1_500_large



Päivä 17 - Mieleisin muistoni


nojoo tästäkin tulee aika lyhyt : D eli joko se päivä kun äitiltä tuli kouluun se viesti, missä se kerto et mää saan kissan tai sit se päivä kun me haettiin Livia. olin toivonu kissaa nii kauan ja se kissan saamine tuli mulle niin yllätyksenä, et mää tuun muistaan ikuisesti noi molemmat hetket : )










Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Kaksi parasta ystävääni
Päivä 8 – Minun huoneeni
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Random
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.