8.8.2011

Day 25, 26, 27, 28 & 29

nyt on vähä kiire joten vastailen aika lyhyesti ! : )


Päivä 25 - Ensimmäinen päivä


hmmm okei mitäköhän tällä tarkotetaan? : D taian skipata....


Päivä 26 - Pelkään


no näitä nyt on aika paljo mut iha ne perus jutut, läheise menettämine, pimee, yksinäisyys, hait (katoin tappajahain liia nuorena...). mut nääki on sillee aika henkilökohtasii nii en ala niitä nyt tässä kertoo : )


Päivä 27 - Suosikkipaikkani


tarviiko tätä ees selittää? 




Päivä 28 - Ikävöin


♥ niitä läheisiä jotka oon menettäny..


 ystäviä, joita en oo nähny pitkään aikaan : (  


mun ekaa ja toista hamsterii ) : ei sitä uskois et nii pienii eläimii voi kiintyy nii paljo..


rip Turri <3

rip Turri II <3





Kanariaa ja Italiaa ! ) :





Päivä 29 - Tähän pyrin




Samat asiat kun nää mistä unelmoin. turha kirjottaa toiseen kertaan : )




Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Kaksi parasta ystävääni
Päivä 8 – Minun huoneeni
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni

Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Random

Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään

Päivä 25 – Ensimmäinen päivä
Päivä 26 – Pelkään

Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin

Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.