24.2.2013

Kuvia

syömässä wanhojen päivänä
jatkot
...kampauksen purkamisen jälkeen :D päästä löyty 53 pinniä.
mustikkamuffinsseja
iskän kiinan tuliaiset
penkkarikarkkeja (ei niitä tullukkaan kerättyä kun se 1,5kg... hups)
instamood
vadelmarahkapiirakka
miukumauku1
selfpic
teinipeili
karvapallo
minun, Katsun ja Milkan penaalit mun pipossa :D
tuijotus.
mustikkavalkosuklaajuustokakku

omenakakku

mansikkavaniljajuustokakku

porkkanasämpylöitä


en keksiny mitään kirjotettavaa joten aattelin tehä tämmösen kuvapostauksen :) tuli näköjään pikkusen ruokapainotteisia kuvia mut ei se mitään. muutenkin toi oikeestaan kuvaa sitä mitä mun elämään nykysin kuuluu :D leivon ihan koko ajan kaikkee enkä tajuu et mistä se villitys on iskeny. noiden kuvien lisäks oon tehny mustikkamuffinsseja, kahenlaisia keksejä; Katsun kanssa suklaahippukeksejä ja sit itekseni valkosuklaamustikkakeksejä, sitten eilen tein noiden porkkanasämpylöiden lisäks kuningatarvispipuuroo ja pari päivää sitte tehtiin äitin kanssa broilerikasvisgratiinia. 

heitän tähän loppuun vielä pari kuvaa wanhojen jatkoilta :) vuokrattiin siis Petäjävedeltä mökki Juhon, Katsun, Hannan, Vivianin, Amin, Sinin, Tuukan ja Johanneksen kanssa ja oltiin siellä pari yötä. ja oli kyllä ihan älyttömän kivaa, pakko lähtee joskus uuestaan :)


mun ja Katsun elämän ensimmäiset kahvikupilliset :D
...ja reaktio :D
umpihankifutis :D
PARAS PELI.
twister :D

kanapasta :)

salaatti by Vivian (:

tuplasuklaajuustokakku <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.