25.2.2013

Inssi nro2

#must #get #that #damn #licence #rage #aagh

joo eli huomenna yritys numero kaks :D oon valmistautunu siihen sillain et käytiin iskän kans äsken ajelemassa ympäri Jyväskylää ja sen lisäks oon kiskonu itteni täytee muumikeksejä joita meinaan muuten kiskoo vielä ennen inssiäki. ne vie stressin pois ja maistuu törkee hyvältä :Dd tän lisäks mulla on pakkomielle pitää kolmee kaulakoruu kaulassa ihan vaan onnee tuomaan. ehkä vähän taikauskosta mut siitä tulee kiva fiilis :p

#1. Neliapila, joka on Siniltä (kiitos <3) tuomaan mulle vähän ekstraonnee :D
#2. Juholta saatu sydämenmuotonen enkelinsiipikoru suojelemaan mua bussikuskeilta ja rekoilta jotka meinaa ajaa kylkeen (jep, edellinen ajokerta ei tosiaankaan ollu onnistuneimmasta päästä)
#3. Rippiristi myöskin suojelemaan mua ja antamaan mulle varmemman olon kun tietää ettei oo yksin (nojoo ei todellakaan oo kun viekussa istuu kiva inssisetä/-täti joka vahtii sun pienintäki virhettä :D eivaa. eiköhän kaikki tiiä mitä meinasin - I'm wearing that necklace to keep God close to me).

ei sais pelottaa yks inssi näi paljo. mut viimeks menin ja feilasin varmaan kaiken mitä inssissä voi ylipäätää feilata :D no ehkä huomenna menee paremmi. ainakin toivottavasti - en oikein ees usko et vois mennä ainakaa huonommin kun viimeks :D must be positive. hyvää yötä ja kauniita unia :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.