31.1.2012

b-day presents


meikkipussi
luomivärisetti
ripsiväri
tiiän kyl mikä tää oikeesti on mut mulle tulee jäniksenkäpälä mielee :D
Graffiti Nails-kynsilakat
karkkia ! (:: 
rakkaus<3
kaulakoru! kiitos milleri<3
Thomas Sabon rannekoru ! thanks grandma<3

.......ja sitte se isoin yllätys mitä en koskaan ois osannu oottaa ja mistä jo vähän kerroinkin viime postauksessa......... ;) 



äiti ja iskä ootte ihania!! :) tää kone on niiin paljon nopeempi kun mun vanha kone ja muutenkin ihan älyttömän ihana ! ja tosiaa tossa alemman kuvan näytöllä (jonka oon nyt jo ehtiny liata jotenki...) näkyy mun mummulta ja papalta saama synttärilahja ;) adobe photoshop elements 10 !!! :) ehin jo vähän kokeilla sitä ja osan tän postauksen kuvista muokkasinki sillä, mut vielä on ihan hullusti opeteltavaa koska mitä nyt katoin kaikkia tutoriaaleja niin tolla saa ihan hullun ihania muokkauksia :) me happy !

kiitos vieläkerra kaikille mua muistaneille ! :)

4 kommenttia:

  1. Ooo vitsi mikä kone, macbookit on täyttä rakkauta! Ja samoin toi photoshop elements, itekkin käytän sitä ja oon kyllä ollu tosi tyytyväinen! :) Ja vaikka oon jo pidempään käyttäny niin silti vielä paaaljon opittavaa, vois joskus perehtyy siihin sillein tarkemmin nii vois löytää kaikkia uusia toimintoja :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, tää macci on kyl nii ihana ja nii paljo parempi ku toi vanha ! :) ja se photoshoppi vaikuttaa kyl oikeesti tosi hyvältä ja mitä katoin niitä kaikkia tutoriaaleja nii en vaa malttais oottaa et opin käyttää sitä! :D ainoo vaa et eiliset yritykset söi mun fiiliksii aikalailla :D:D onnistuin hukkaamaa mun kuvat tänne koneesee jonnekki ja ne muokatut kuvat lähti seikkailee jonnekki mistä en parii tuntii löytäny niitä ja sitte en saanu tallennettuu niitä muokattuja jpg-muotoo vaa ne meni aina siihe photoshopin muokkaustilamuotoo silleen jotenki oudosti enkä vaa hallinnu sitä :D mut eiköhä se tästä lähe sujumaa ! :D

      Poista
  2. hihiii mullaki on tollanen macbook pro vauveli just sylissä tui <3

    VastaaPoista

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.