21.1.2012

oon maailman onnellisin tyttö.

huhhuh mikä päivä oli eile ! : ) juhlittiin mun synttäreitä (jotka on jo huomenna, iik) Katsun, Milkan, Elenan, Hannan, Sinin, Vivianin ja Amin kans keskustassa ja parempaa seuraa saa kyl hakee!!! : mentiin ekaks linkillä keskustaan (ja matkalla pysäkille vetäsin aika näyttävästi lipat) , jossa sitten käytiin raksis syömässä ittemme ähkyks : D


siinä sit ku oltiin syöty ja oltiin lähössä elokuviin niin tytöt kyl yllätti mut ihan täysin ! kaikki alko kaivaa laukuistaa hirveetä määrää lahjoja mulle : D katoin ihan et mitä ihmettä, koska olin sanonu ettei tarvis ostaa yhtään mitään, sillä lahjaks ois ihan hyvin riittäny se et saan olla tyttöjen kans ja pitää hauskaa : ) mut en voi kyl väittää ettenkö ois tykänny, katoin ihan itku kurkus niitä ja juoksin vaan halaamas kaikkia ja hoin et "TE OOTTE IHANIA" : D siinä sit avasin ne lahjat ja en voi muuta sanoo kun et mulla on maailman ihanimmat kaverit ja se, et tapasin nää tytöt on tehny musta onnellisimman tytön ikinä ! love you 































































mun elämän ekat korvikset ! reikiähä mulla ei korvis vielä oo, mut nyt on hyvä syy hankkii ne ; )


















































ja sitte tuli se isoin ylläri, mitä en ikinä ois osannu oottaa....






















ONE DIRECTIONIN YEARBOOK ! Katsu oli tilannu mulle sen Englannista asti ja ton mukana tuli niitte levy joka ei oo vielä ees ilmestyny Suomessa !!!!! : ) voitte vaan kuvitella minkä kohtauksen sain ku avasin ton lahjan : D hyvä ku en alkanu itkee, olin vaan niin onnellinen ja mietin et miten mulla voi olla näin ihania ystäviä : )


no lahjojen avaamisen jälkeen lähettiin sitte kattomaan leijonakuningas 3D:tä elokuvii : D jotenki huvitti kyl kun 16-17 vuotiaat tytöt menee istumaan sinne alakouluikästen keskelle....... mut ei siitä pääse mihinkää et leijonakuningas on ehkä ihanin leffa ikinä ! : D ja siitä todisteena istuin jo alkutekstien jälkeen meikit poskilla........ : Dd se leffa on vaan sellanen et jostain syystä alan joka kerta itkee ku katon sen : D






no tänää sitte mummu +toine mummu ja pappa + serkut + serkun poikaystävä + setä ja täti oli käymässä ja oikeestaa siinä meniki sit koko päivä : D huomenna tulee varmaanki poikaystävä käymään ja sitte vietän synttäreitä muuten vaan äitin ja iskän kans : ) teen sitte postausta lopuista lahjoista kuha vaa ehin : ) mut nyt se ois adios ! : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.