14.1.2012

happiness

heippa ja anteeks ku ei oo tullu taas kirjoteltuu vähää aikaa :D oon vaan ollu joka paikas menos ja ei oo ollu kauheesti aikaa tälle blogille :/ eikä oo kyllä nytkään, pitäis lukee vähän ruotsin sanikseen + fyssan kappaleita ja läksyjäki on ihan mukavasti...

.....mut kaikesta tosta kiireestä huolimatta oon onnellisempi kun koskaan. vaikka oon normaalistikki hirmu ilonen ja mun elämänasenne on tosi positiivinen, niin en ois koskaan uskonu et voisin olla koko päivän 100% onnellinen vastoinkäymisistä huolimatta tai mennä nukkumaan hymyillen ja herätä se sama hymy kasvoilla seuraavana päivänä (oon yleensä aamusin melko kiukkune :D).  tuntuu vaan et mun elämässä on nyt kaikki kohallaan, enkä haluu tän tunteen ikinä muuttuvan. kaikki on vaan täydellistä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.