1.7.2011

Gran Canaria !

Moi taas pitkästä aikaa ! : )

joo, täällä blogissa on tosiaanki ollu vähän kuollutta varmaa yli kuukauden jo : D mut se johtu tosiaan vaan siitä, et mun kamera oli rikki ja kaikki postaukset olis ollu ihan tylsii ilman ite otettuja kuvii : ) muttajoo, sain mun kameran takas VIHDOINKIN pari viikkoo sitte : ) just yhtä päivää ennen kun lähettiin Kanarialle ! aika sopiva ajotus : ) muttajoo, selitän siitä reissusta nyt vähäsen, toivottavasti jaksatte lukee : D oltiin viime vuonna tuolla samassa paikassa, ja kun kerran todettiin se hyväks lomakohteeks, nii mikskäs sitä sit vaihtamaan : )

ELI: 14.6. lähettiin Helsinkiin, koska seuraavana aamuna lento oli melko aikasin Las Palmasiin. mun kaveri Katsu lupautu hoitamaan mun kissaa sen meiän reissun ajan, mistä oon tosi kiitollinen! : ) vietiin matkalaukut edellisenä päivänä jo sinne kentälle, ettei tarvis sitten jonottaa check in:ssä kovin kauaa ja saatais nukkuu vähän pitempään : ) mut eihän siinä nyt kauheesti tullu nukuttuu kun piti herätä ihan mukavan aikasin joka tapauksessa : )

jajoo, kuten kuvasta näkyy se lento oli sitten jonkin verran myöhässä.. eihän toi nyt kovin paljon ees ollu, mut kyllä se harmitti aika paljon kun periaatteessa olis voinu nukkuu melkein tunnin pidempään. muttajoo ! sitten päästiin lopulta koneeseen ja lähettiin lenteleen kohti Las Palmasia( : se lentoaika oli reilu kuus tuntia, eli jalat väsy ihan mukavasti siinä istuessa ja tylsyys alko painaa päälle, joten.........

...päätettiin iskän kans tappaa aikaa pelaamalla angry birdsiä : D joo, oon ihan koukussa siihen peliin... : D

no sitten kuuden ja puolen tunnin lentelyn jälkeen päästiin perille : ) meitä oli sellanen auto oottamassa valmiina, joten päästiin melko nopeesti sitten hotellille : )  mikä ei ollu muuttunu viime vuodesta sitten yhtään ! iskä oli järkänny meille jopa saman huoneenki ! se oli senior suite, eli melko täydellinen paikka kahen viikon asumiselle paratiisissa...

meitä oli oottamassa tollanen + pullo shampanjaa kun mentiin sinne huoneeseen : )

ja tässä vähän näkymää parvekkeelta.. : ) suora näkymä Atlantille plus puutarhaan : ) noi altaat näkyy vähän huonosti tässä, mut tosiaan tuol kauempana näkyy pikkusen tota jättiallasta, joka oli ihanat 100m<3 sen takana näky Atlantti, joten kun kauempaa katto niin se näytti siltä et se allas jatkuis loputtomiin : )

toi alempi kuva on otettu illalla, joten valaistus on aika huono siinä mut ei voi mitää : ) tuolla reissussa tuli uituu kyl ihan kivasti, pakkohan se ny oli ku oli tollanen tilaisuus : )

sit siellä oli tollanen 150m pitkä allas joka kiemurteli kaikkie trooppiste kasvie ja palmuje seassa : ) noikin kuvat on otettu illalla jote valaistus on edelleenkin sanonko mistä : D mut tuolla oli ihana uida oikeesti kun koko ajan ympärillä oli kaikkii mitä ihanimpii kukkii ja taateleita putos päähän : D täs vähäsen niitä kukkii mitä tuol hotellialueel oli, kaikkii kiinnostaa varmaan ihan törkeesti liikaa, mut musta noi on vaa nii nättejä ja niitä oli ihana kuvailla : )

enimmäkseen me oikeestaan vaan uitiin ja otettiin aurinkoo tuolla reissussa, siellä oli hirveen huonosti kaikkii shoppailupaikkoja kun melkeen kaikki kaupat tuntu olevan konkassa : D ja sit ne mitkä oli auki oli jotain järkyttävän kalliita merkkiliikkeitä missä toppi saatto maksaa tyyliin 130e, joten mun shoppailusaldo jäi melko pieneks: lompakko, mekko, laukku, yhet kengät, purkkaa ja joku vihko lentokentältä : D laitan noista kuvaa tänne sit seuraavaan postaukseen : ) toi laukku löyty Playa de Moganista kun oltiin siellä sukellusveneretkellä ! se oli jotain niin siistii : ) olin sukellusvenees ekaa kertaa, joten pikkusen se kyl jännittiki et nouseeks se enää pintaa mut kyl se sit nous : D se elämä siel pinnan alla oli jotain niin kaunista : ) siellä sukellusveneessä oli isot ikkunat, ja se vesi oli ihan hullun kirkasta, nii siin ihan vieres meni kaikkii kaloja ja sit me nähtiin pari laivan hylkyy : ) en viittiny ottaa muutakun sen mun pikkukameran mukaan sinne, et jos siel olis ollu jotenki kosteeta tai paine-eroja yms ettei toi järkkäri olis menny pilalle, joten mulla ei nyt oo laittaa kuvia sieltä tänne.

kaikki päivät tuntu jotenkin ihan hullun lyhyiltä, kun päiväntasaajan kohalla aurinko laskee jo siin yheksän aikaan illalla. me mentiin yleensä aina iltasin kuvaamaan sitä auringonlaskuu, ja pari ihan hyvää kuvaa sieltä tulikin : )

se hotelli sijaitsi niin ihanalla paikalla kun se oli ihan meren vieres : ) me käytiin melkeen päivittäin kahlailemas siel rantavedes ja kattelemas kaloja ja kuvailemas siellä( : se oli kyl jotai nii rentouttavaa kun tuntu kerrankin siltä et ei oo kiire mihinkää ! : )

nomutjoo, tää postaus alkaa venyy sen verran pitkäks et ehkä sitä täytyy lopetella : D toi kaks viikkoo tuntu olevan just sellanen sopivan pitunen reissu - ei liian lyhyt mut ei liia pitkä : ) et alko siinä loppuvaihees jo ihan tehä mieli mennä kotiin ja nähä kaikki kaverit : ) mut me lähettiin kyl tyylillä sieltä hotellista ! : D me oltiin varattu ihan normi kuljetus hotellilta lentokentälle, nii sit ku mentiin sinne pihalle, nii meitä ootti LIMUSIINI siellä :D:D:D::D oltiin ihan et mitä ihmettä ja kaikki vaan tuijotti meitä siellä et mitä ihme julkkiksii me ollaan :D:D se oli kyl huvittavaa : D mutjoo, selvittiin kotiin sit siin puolenyön jälkeen ja oli kyl ihana nähä Livia taas<3 Katsu oli pitäny siit hyvää huolta ; ) mut nyt lopettelen, on sen verran kuuma et pakko lähtee uimaan ! : ) heido !

1. Noi auringonlasku kuvat on ihan sairaan hienoja!! :)) Olitteks te ihan siellä Las Palmasissa vai missä päin? Mä oon menossa Kanariansaarille nimittäin syyslomalla!! :-)

2. kiitti! :) ei ku me oltiin maspalomasis :D oo vähän kiva, mihi päi sää oot menos? :)

3. ihan sairaan hienoja noi auringon laskukuvat ja muutenki ihanii kuvii kaikki, alko heti tekee mieli jonnekki etelää <3 oot taitava kuvaamaa!!:))

4. Vau siistii, maspalomasiin myös! :-)) Pakko siis päästä tonne rannalle auringonlaskun aikaan ;)

5. ano, hahhah :D kiitosta :) no en ny tiiä oonko nii taitava, lähinnä vaa räpsin kaikkee mitä vastaa tuli :D
    siiri, ooooo vähä siistii! :):) muistakko hotellin nimee? :)

6. Oi miten ihania kuvia, varsinkin nuo auringonlaskukuvat! :) ... ja nyt tekee tosiaan mieli lähteä jonnekin etelään :D

7. henna, hahhah :D kiitos(: no kato senkus vaa lähet jonnekki ;D

8. Hmm ihan varmaks en menis mutta oisko ollu joku Cay beach princess? :-)

9. hei mää saatan tietää sen ! :) se o aika lähellä sitä meiä hotellii :)

10. hei nojoooooo ! pikkasen siistiä ::O ja noi auringonlaskukuvat on upeita ! :--)

11. aaaaaa alko tekee iha hullusti mieli tonne samaa paikkaa ! kiva toi jättiallas . näyttäää iha hullun ihanalta - sonppa

12. hahhah : D joo, olihan tuol ihan mukavaa : ) suosittelen käymää siellä joskus ! : )

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.