21.7.2011

Day 5

Day 5 - Mitä on rakkaus?



"Love is the master key that opens the gates of happiness." - Oliver Wendell Holmes



 mun mielestä rakkaus on sellasta kaikkein syvintä mahdollista välittämistä toisesta, kenen eteen on valmis tekeen melkein mitä vaan. jos rakastaa toista, pitää pystyy olla täyden luottamuksen arvonen ihminen ja et se ketä rakastaa on se ainoo oikee ihminen kenen kans haluu olla. sillon kun rakastaa jotakin, niin se ajatus siitä, et viettää loppuelämänsä sen kyseisen henkilön kanssa tuntuu lähinnä luonnolliselta, eikä siinä oo mitään tarvetta yrittää sopeutua. 


Swan-love-heart-couple_large




"The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. They must be felt with the heart." -Helen Keller




rakkaus ei synny ihan hetkessä, et se on sellanen tulos sellasesta pitkäaikasesta tykkäämisestä ja välittämisestä, eikä se oo mikään ohimenevä juttu. kun rakastaa, niin toista pitää kunnioittaa ja sen mielipiteitä kuunnellaan, eikä väkisin painosteta mihinkään. riitoja tulee ihan väistämättä, mut kaikki sovitaan, ja yritetään päästä yhteisymmärrykseen. sen rakkauden onnistumisen varmistamiseks tehään yhessä kaikki mahollinen, sillä jos oikeesti rakastaa, niin se elämä tuntuis tyhjältä ilman sitä toista. jokainen ihminen tarvitsee jonkun ketä rakastaa, ei meistä kukaan selviäis yksin täällä.




Tumblr_l37r5ird831qabn2bo1_500_large_large


“To be brave is to love someone unconditionally, without expecting anything in return. To just give. That takes courage; because we don’t want to fall on our faces or leave ourselves open to hurt.” - Madonna




 tämmönen on mun mielestä sitä sellasta rakkautta, mitä tunnetaan kun seurustellaan tai ollaan naimisissa. mut tän tyyppisen rakkauden lisäks on sitten muunlaistakin rakkautta. on sellasta rakkautta, mitä tunnetaan läheisiä, ystäviä ja vaikka omaa lemmikkiä kohtaan. tän tyyppinen rakkaus ei mun mielestä eroo muuten tästä aiemminmainitusta kun siten, et sitä ei tunneta mitenkään seksuaalises-/ seurustelumieles. no sitten on vielä sellasta rakkautta, mitä tunnetaan jotain asiaa/esinettä kohtaan. esimerkiks mää rakastan mun kameraa, mut ei se nyt mun vanhempia vois korvata. eli se on tavallaan vähäsempää rakkautta, vaikka omalla tavallaan tärkeetä sekin. mut ei oo olemassa ihmistä, joka ei rakastais jotakin. 







kuvat we it

Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani

Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Kaksi parasta ystävääni
Päivä 8 – Minun huoneeni
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Random
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.