17.7.2011

it's just another day

heissan !

ja joo taas tuli vähä taukoo tästä blogaamisesta..... mulla on vaa inspis ihan hukassa, enkä oo keksiny mitään mistä kirjottaa ! ): eikä tässäkään tekstissä oikeen oo mitään sisältöö, mut laitan tähän ny vähän kuvasaldoo viimepäiviltä!( :












tämmöstä ! : ) mitä tykkäsitte? noita viimesii purokuvii ottaes kävi vähä hassusti : D yllätysyllätys, --> MÄÄ <-- sähläsin taas vähä :D:D mää fiksuna tyttönä näin et sen puron yli oli kaatunu yks puunrunko sillein hienosti, ja pyysin mun kaverii Katsuu ottamaan kuvan kun poseeraan sen päällä : ) no se runko oli liukas ja täynnä jotain sienii, jote loput voi arvatakin : D mun keskittymiskyky (joka on muutenkin sanonko mistä...) herpaantu, kun Katsu huikkas mulle jotain et mistä suunnasta se ottaa sen kuvan... no mää liukastuin ja aloin huojuu eestaas siinä rungolla kunnes putosin sinne veteen : DD kaikki mun vaatteet kastu ja mää en ihan heti ees tajunnu et mitä siin ny tapahtu, joten olin vaan konttausasennossa siellä ja kysyin Katsulta "putosinksmä just äsken puroon?" : D ihmiset vähän tuijotti kun kävelin meillepäin ihan vettävaluvana.. no kukaan joka mua yhtää tuntee ei ois varmaan ihmetelly yhtään... tyttö, joka juoksee päin lyhtypylvästä ysiluokkalaisten särkänniemen reissulla (jos joku ei vielä tiiä nii saa kysyy : D), voi yhtähyvin pudota vaatteet päällä puroon : )

ainiin, ootteko käyny kattomassa vikan Harry Potter leffan? : ) jos ette, niin kannattaa !! ihan hullun hyvä : ) ite oon käyny kahesti : D ja sehän on pyörinykkin elokuvissa jo huimat viis päivää... joo, oon aina ollu hulluna Potteriin : D

tämmöstätänään, yritän löytää sen mun inspiksen jostain !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.