2.4.2011

meistä tuli lääkäreitä, virkamiehiä, vääpeleitä.

teeeeeeerppa(:

aattelin nyt seuraavaks kertoo teille näistä asioista mitä haluisin mun tulevaisuudelta : )

1. rakkaus.

Tumblr_lgegbh3w7z1qc6k8bo1_500_large

eli ihan ekana on löytää "se oikee" : ) haluisin löytää sellasen miehen mun vierelle, joka olis samanlainen kun mää ja et sillä olis kunnollinen työpaikka : ) haluisin et se olis sellanen ihana omistautuva mies, joka tulis toimeen mun perheen kanssa. en kyl usko että toi jälkimmäinen tulis oleen ongelma, mulla on ihana perhe : )

2. avioliitto

Flowers2_largeTumblr_lhb2jwvy1h1qdo3clo1_500_largeOneandonlyparisphotographywinter-93_large

tää on sellanen tosi iso haave mulle. oon pienestä pitäe halunnu päästä joskus naimisiin. se jotenkin antaa sellasen turvallisen olon et se mies jonka kans menee naimisiin on sit se lopullinen. mää en oo koskaan halunnu mitään irtosuhteita, et oon tavallaan aina vakavissani jos seurustelen. haluisin sen yhen ainoon kunnollisen miehen, enkä tarvii muita : )

3. lääkis.

Tumblr_lhatqapsmp1qgal35o1_500_largeEllen-pompeo-patrick-dempsey-anatomia-de-grey-greys-anatomy-meredith-derek-sheppard_large

oon tienny jo tosi pitkään et toi on se, mitä haluun isona tehdä, haluun olla lääkäri. tiiän ettei se lääkärin arki oo sellasta kun noissa sairaalasarjoissa, mut mää en vaan vois nähä itteeni missään muussa ammatissa. ei ne sopis mulle : )

4. lapset.

Tumblr_lj0p4cdsbp1qi27elo1_500_large
Tumblr_lixsocatsm1qin21ao1_500_large

eli haluisin kaks lasta : ) yhen oman, toinen vois olla vaikka adoptoitu ; ) en vois kuvitella mun tulevaisuutta ilman lapsia, ne on pakollinen osa sitä : )

5. lemmikki
Tumblr_lhb43ojqto1qzevzco1_1280_largeTumblr_lj16650gh21qiuuuqo1_500_large

mieluiten kissa ! ainakin niin kauan kunnes pääsen eläkkeelle : P ei mulla varmaan tulis oleen aikaa lenkittään koiraa, ja oon muutenkin enemmän kissaihminen : ) mut toisaalta sitten kun aattelee et kun on eläkkeellä ja on enemmän aikaa, niin sillon joku koira vois kyl olla ihan kiva : ) mutta nytkun mulla on kissa, niin en vois kuvitellakaan päiviä ilman sitä, lemmikki on pakollinen osa mun elämää nyt ja tulee aina olemaan<3

6. matkustelu

Tumblr_lizhowdkn51qh17cqo1_500_largeTumblr_lixaxzyqxz1qbvu1go1_500_large

aaaaaa ei ois pitäny kattoo noita kuvia ! : D nyt tuli niin ikävä matkusteluu<3 tää on kyl sellanen asia et selviin ilmankin, mut haluisin kuitenkin matkustella. mut täähän tosiaa riippuu ihan elämäntilanteesta : ) mut sellaset pari paikkaa missä haluisin käyä on malediivit, new york, hollywood ja pariisi : ) bora borallakin ois ihana käyä, mut se reissu kun maksaa sen kakskytätonnii niin ehkä se jää vaan haaveeks...... : D

7. kuumailmapallolento !

3408897970_60a32176bd_z_large

tää on sellanen asia minkä haluisin tehä silleen kerran elämässä : D se olis niin hullun siistiä vaan katella maailman menoo niin korkeelta sellasesta eristetystä pikku kopista : D tää toive ei nyt varmaan tuu kuitenkaan toteutumaan, mut ainahan sitä saa toivoo, kaikki on mahollista.. ; )


mut tämmöstä tällä kertaa ! : D lähen valmistautumaan huomisiin valkeekosken kisoihin... mun ekat aerobic kisat : / toivottavasti en feilaa kovinkaan pahasti : D

♥: kati

Kuvat WeIt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.