25.3.2011

summertime

aaaaa olis jo kesä ! : ( kattelin just viime kesän kanarian kuvia ja tuli ihan järkyttävä ikävä kesää : ( sillon elämä on vaan jotain niin täydellistä, ei tarvii miettiä kokeita ja kouluu ja sais vaa olla kavereitten kanssa ja uida ja ottaa aurinkoo... : )

mut koska mulla alkaa olla nyt sellane kunnon kesäfiilis nii aattelin kerätä tähä kaikkia sellasii asioita mitä haluun kesäks !

Tumblr_lij69dwyfo1qbnnhjo1_400_large
Tumblr_lfhvjskdn11qbfigvo1_500_large

1. Farkkushortsit ! noi on sellaset mitkä tarviin iha ehottomasti : ) varsinki sellaset korkeevyötäröiset olis tosi maukkaat ! sit sinne alle joku ihana löysä kukkapaita nii se yhistelmä ois joku niin täydelline : )


Tumblr_lij35lg7lw1qf57cro1_500_largeTumblr_lilhlnw9871qha9kio1_500_large

2. Uudet bikinit ! vanhat on ollu mulla jostain seiskaluokasta asti, niin ehkä olis jo aika ostaa uudet... : D mulla olis oikeestaan tarvetta kaksillekkin bikineille, kun kesäsin tulee kuitenkin uituu yleensä vähintään pari kertaa päiväs ; )

Tumblr_lijcvit8751qh4n8so1_500_large

3. Converset ! oon pitkään jo halunnu tollaset mut jostai syystä ei vaan oo tullu ostettuu : / mut kuitenkin, pinkit tai valkoset olis just mun tyyliset ; )

no tossa ei kyllä oikeestaan ollu kovin paljon asioita. mut toivottavasti ny voin käydä ostamas ees noi, sillä mulla on tällä hetkellä shoppailukielto... : D on ilmeisesti tullu osteltuu vähän liikaa, hups.

mut seuraavaks listaan sit tähän sellasia asioita joita haluun tehä että mun kesästä tulis täydelline ; )

Tumblr_lillw7dia51qipo8go1_500_large

1. KAVERIT<3 ilman niitä mun kesästä ei tuu mitään : ) niitten kanssa on ihan pakko olla melkeen päivittäin : ) ja sitten tietysti haluun olla perheen ja kisun kanssa, mutta tollanen rento oleminen kaikkien ihanien ihmisten kanssa on ihan ykkönen mun kesälle ; )

Tumblr_ldhcu0q0vc1qc7yvgo1_500_large

2. Uiminen ! kesä ilman uimista olis tuskaa. mää rakastan uimista ihan järkyttävän paljon, ja varsinkin kesällä järvessä/altaassa se on yks ihanimmista asioista mitä tiiän ! en maininnu merta tossa siks, koska uin vasta viime kesänä ekaa kertaa meressä kun oltiin Kanarialla. mulla on nimittäin kauhee haipelko, ja vaikka tiiän ettei sillä alueella oo haita missä me uitiin ja että se nyt yleensäkin on tosi harvinaista että hai hyökkää, niin mua vaan jotenkin ahistaa se ajatus meressä uimisesta : / varsinkin jossain Australiassa tai Hawajilla.... se vesi on muutenkin vähän liian suolasta mun makuun ja siellä missä me uitiin se vesi oli vähän liikaa hiekkaan sekottunutta, ettei se ollu sellasta ihanan turkoosia muuta kun kauempaa katottuna. mutta sillon kun se aallokko ei ollu niin kova niin tykkäsin kyl ihan uida sielläkin ( : varsinkin siinä rantavedessä kahlaaminen oli ihanan rentouttavaa ; )

Tumblr_li5x1jkcpp1qf8hl9o1_500_large4068848562_b43bec81a9_o_largeTumblr_lhdq2el4kh1qgxqibo1_500_large

3. Matkustelu ! periaatteessa tää nyt ei oo mikään välttämätön, mutta valehtelisin jos sanosin etten kaipais matkusteluu : ) se on niin ihana tunne kun voi vaan irrottautuu arjesta, antaa hotellin henkilökunnan passata sua, syödä ihanii ruokii ja makoilla jossain rannalla ja kuunnella vaan meren ääniä .... : ) oon enemmän sellanen rantalomailija kun kaupunkilomailija, että mää tykkään mennä vaan harvoihin kaupunkilomakohteisiin. New York ja Pariisi nyt on sellasia et niihin on ees kerran elämässä päästävä : )


Tumblr_liijpbgciw1qd6p3co1_500_large

4. Vapauden tunne ! mulla kestää yleensä hetki tajuta se et "hei hetkinen, munhan ei tarvi mennä kouluun !" : D mut sit kun sen vapauden tunteen saavuttaa niin se on jotain niiiiiiiiin täydellistä : ) sellanen ihanan vapaa olo syntyis justiin tollasessa pellossa ollessa kun sellanen lämmin kesätuuli puhaltaa kasvoille, siks toi kuva : ) sieltä sais varmaan myös tosi hienoja kuvia ( : kuka lähtee kuvailemaan mun kans? ; )

66139979_tumblr_latq5wjw1j1qbr52zo1_500_large

5. Jäääääätelö ! no ei kesää ilman jäätelöö ; ) mulla on ollu tapana aina kesäloman ekana päivänä kävellä jonnekkin jätskikioskille ja mennä ostamaan tollanen tötterö ( : ja sen on pakko olla mansikkaa : D toi nyt on suklaata tos kuvas, mut kesän ekan jätskin on pakko olla mansikkaa ; )



mut siinä tais olla kaikki tältä kertaa, lupaan kirjotella vähän ahkerammin nyt jatkossa : D

mitä suunnitelmia teillä on kesäks? : )

joka tapauksessa ihanaa kesän odotusta kaikille ! : )

♥: Kati

~Kuvat WeIt 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.