28.4.2011

i miss you

MUN KAMERAA NIMITTÄI ! :( voi karva oikeesti :( olin toissapäivänä ulkona kuvailemas jalustan kans nii eikö vaa sellane metri kertaa metri kokone kimalaine hyökkää mun kimppuu. lähin juokseen sitä pakoon ja sit ohitin sen jalustan siinä. se maa oli jotenki yllättävän pehmeetä nii mun jalka kai uppos siihe jotenkin, koska se jalustan jalkaki uppos sitte, jonka jälkee koko jalusta kaatu ja mun rakas kamera sen mukana ! no obi irtos ja sinne meni multaa ja oksanpätkii. samalla siitä katkes ne kiinnityskohat mitkä pitää sen kiinni siinä ite rungossa. no eihän sitä ny sit enää saanu takas kii jote AAAAAARGH ! :( no iskä vei sit tänää sen liikkeesee mistä ne lähettää sen sit korjaamolle. se kamera on sit siellä korjaamolla suunnilleen sen kaks viikkoo ja en tajuu mite tuun kestämään koko_sen_ajan :( mut lohtuu antaa onneks se, että todennäkösesti sitten ku saan sen kameran takasin nii iskä tilaa mulle teleobin ! :) sellane 55-300 varmaa :) pitää ny kattoo vielä mut toi se todennäkösesti olis sen tänpäivästen puheitten perusteella :) pitää nyt sit kattoo et täytyyks tilata perusputki samalla jos sitä ei voi korjata... mutta syytän täst kaikesta kimalaisii :( JA TÄNÄÄNKI ! yks kimalaine alko jahdata mua ku olin bussipysäkillä. aloin juosta sitä pakoon niinku mikäki sekopää ja kaikki vähän katto kun juoksin eestaas siinä ja huidoin käsillä. mut oikeesti, kaikilla mehiläisillä on joku ongelma mua kohtaa :( ehkä mun pörröset hiukset jotenki houkuttaa niitä ku ne on itekki sellasii karvapalloja.

mutta tosiaa, nytkun mulla ei oo kameraa niin en pääse tekemään vaatepostausta mitä olin jo vähän aikaa suunnitellu, sillä kävin lauantaina ostamassa itelleni uuet farkut (korkeevyötäröiseeeeeeeet !) + sellasen ihanan kukkapaidan : ) mutta vaatepostaus tulee tosiaan sitten parin viikon päästä : ) siihen asti saatte tyytyy weheartitistä ja muualta otettuihin kuviin : )





mutta tässäpä tää olis tältä kertaa, varokaa vihasia kimalaisia ja BEE careful ! : D

  : kati

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.