25.4.2011

maalaismaisemaa

heipsan !

tässä nyt vähän kuvia ja kuulumisia viime päiviltä (:

tää pääsiäisloma tuli niin tarpeeseen <3 harmi vaa et koko loma on pitäny lukee johonkin ussan kokeeseen -.- mut tällä keskittymiskyvyllä se lukeminen on ollu vähän nii ja näi : D mut eikai se nyt oo nii vakavaa : ) kesälomaan on tasan 40 päivää niin ehkä sitä voi ottaa jo vähän rennommin ; ) 


mun kesäfiilistä ei ainakaan vähennä se, et nyt on ollu melkei joka päivä noin 20 astetta lämmintä : ) oon vaan ollu ulkona koko ajan, eilenkin olin suunnilleen kuus tuntia :: ) Liviakin on ollu tosi ilonen tästä kevään tulosta : D ulkona alkaa pörrätä kaikkii mehiläisii ja perhosii niin ressukka kattoo niitä ihan innoissaan : D meiän pihassa käy nyt aika vakituisee kaks sorsaa nii Livialla riittää seurattavaa niissäkin : D rankan väijymisen jälkeen pitää kuitenkin levähtää hetki, niinkun tosta alla olevasta kuvasta varmaan huomaa... ;)







eilinen menikin sitten tosiaan melkein kokonaan mummulassa : ) kuvailtiin mun serkun kanssa koko päivä : ) löydettiin mummulan läheltä sellanen kunnon maalaismaisema, ja sieltä tulikin pari tosi hyvää kuvaa : ) mikä on sinäänsä oikeesti aika ihme, koska yleensä meistä ei saa yhtään_kunnollista kuvaa : D aina sillon kun toinen olis kunnolla niin toisella on joku kauhee irvistys : D no mut tosiaan saatiin yks hyvä kuva jonka kehtaa mummullekin tulostaa : )



joo, toi jälkimmäinen kuva on aika perus. tollasii sit oli mun kameras about 500 nii siinä riitti vähän kotimatkalla poisteltavaa : D nomut onneks sieltä löyty jokunen ihan hyväkin kuva : ) 

tänään ois sitten tarkotus lähtee taas kuvailemaan - tällä kertaa mummun ja papan kans : ) mulla ois tarkotuksena saada mun kirjahyllyyn kehyksiin kuvia kaikista mulle tärkeistä ihmisistä, eikä mulla oo vielä kuvaa mummusta ja papasta niin nyt olis tarkotus sellanen näpsästä : )

sitten tosiaan vielä sellasta et lisää lukijoita kaivattais ! : ) ja nyt mulla ois tarkotuksena muuttaa tää mun blogin nimi, eli ehotuksia otetaan vastaan !

mutta tämmöstä tällä kertaa, ihanaa ja LÄMPÖSTÄ kevättä kaikille !

♥: kati

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.