16.4.2011

5 things I'd like to have



1. Kauko-objektiivi !




NIKKOR AF-S DX 55-300/4.5-5.6G VR ED





aaaaa toi on niin ykkösenä just ny <3 toi ois vielä kaikenlisäks tällä hetkellä tosi ajankohtanen, koska jäät on alkanu sulamaan, niin kaikissa sulissa virtauspaikoissa alkaa olla kaikkia joutsenia yms ! niitä olis niin hullun jees päästä kuvailemaan, koska tykkään kuvailla kaikkei eniten luontoo : ) oon asunu koko mun iän täs samas paikas, missä luonto on niinkun tosi lähellä : ) oravat on tullu sylii ja olkapäälle ja pienenä mää kuskailin niitä nukenrattaissa : D linnut haki jossai vaihees kädestä ruokaa ja siilit anto silittää itteensä : ) nyt niitä ei tosin käy enää kovin paljoo meiän pihassa, koska me lopetettiin niitten sellanen ympärivuotinen ruokkiminen. mut jokatapauksessa rakastan kaikkien eläinten kuvaamista : ) onneks iskä alkaa olla aika myötämielinen ton objektiivin ostamiseen, että toivottavasti nyt saisin kesäks tollasen ; ) toiveena olis tollanen 55-300mm putki : )






2. Pitkät (kiharat) hiukset 



Mv5bndexmjuwntk4nf5bml5banbnxkftztcwodmwnzqymw@@._v1._sx533_sy800__largeTumblr_ljkcc1lf5k1qfu114o1_500_large

jep. tollaset hiukset mitä noissa ylemmissä kuvissa on olis maailman täydellisimmät, ei sitä varmaan sen enempää tarvi selitellä : ) ja kaikki ketkä mut tuntee nyt varmaan tietää että mulla on kohtuullisen kiharat hiukset : D ja multa kysytään tosi monesti et miksen suorista. no sanon sen nyt vielä täälläkin, et mulle ei vaan yksinkertasesti sovi suorat : ) enkä osais kuvitella itteeni ilman kiharoita, en se ois mää sitten. en ala esittää mitään muuta kun oikeesti oon : ) ja kaiken lisäks, kun en kuluta aamulla aikaa hiusten suoristamiseen, niin mulla jää enemmän aikaa tehä jotain muuta ; ) mutta sen verran on pakko sanoo, et mulle kelpais kyllä sellasetkin hiukset jotka menis tollein ihanasti laineille : D haluisin kans et ne olis melko pitkät. ei nyt mitkään sellaset vyötärön yli menevät, mut sellaset sopivan pitkät : ) tällä hetkellä mulla onkin menossa kauhee hiustenkasvatusprojekti, mut tää alkaa tuntuu kohtuullisen epätoivoselta : D ainakin kun vertaan itteeni muihin, joilla kasvaa hiukset vuodessa ihan sairaan pitkäks. muilla kasvaa hiukset pituutta suoraan alaspäin, mulla ne tekee pari tollasta ylimäärästä lenkkiä välissä kun nää menee kiharalle : D siinä missä mulla näyttää sentin pitemmältä niin muilla näyttää viis senttiä : D nomut ehkä nää sit lukion lopussa olis mukavan pitkät ; )




3. NOJATUOLI !!!


ds 166 leather armchair DS 166 Leather Armchair: Stylish Yet Comfortable


tollanen mut valkonen olis perfect mun huoneeseen ! mulla on siis nyt päällä kauhee sisustuskuume ja oon siivoillu ja järjestelly mun huonetta : ) äiti ja iskä suunnitteli et mun huoneesta lähtis tollasesta kolmiosasesta hyllyköstä yks kolmasosa pois (todennäkösesti siirrettäis niitten huoneeseen) ja sitten sen tilalle laitettas mun työpöytä että tonne nurkkaan mahtuis sit sellanen mukavan kokonen nojatuoli ; ) jos tää ny ees toteutuu, niin se tapahtuis todennäkösesti sitten vasta kesällä, mut onneks siihenkään ei oo enää pitkä aika ! enää 49 päivää, tuntuu ihan uskomattomalta ! mut lupaan pistää sitten vaikka videopostauksen sitten siitä valmiista huoneesta, mut ihan lähiviikkoina sitä ei tuu täällä näkymään : D


4. kahet kengät kesäks !


Kengät - flip*flop: Samedi | Kengän ulkosivuMORCEAU


ekat kengät on brandosin sivuilta : ) voi elämä haluisin tilata sieltä just tollaset <3 tarviin kesäks ton tyyppiset sandaalit ihan niinku kaupungille tai tämmösiin normipäivän tarpeisiin : ) en haluis ihan sellasilla rantasandaaleilla tai tennareilla kulkee joka paikkaan : D


noi toiset kengät on andiamon sivuilta : ) noi on muuten ihan justiinsa täydelliset, mut haluisin vaan vähän korkeemman koron. toi kiilakorkokin on kyl tosi hieno ja sopii noihin kengiin, mut toisaalta haluisin sellasen vähän enemmän piikkikorkotyylisen : )


mut tossa vähän kuvaa siitä et minkä tyylisii haen ; )




5. korkeevyötäröiset farkkushortsit !



ÄÄÄÄÄÄÄ täydelliset ! tahtoo. mun shoppailulakko loppuu 20pv tätä kuuta, joten SILLON !! mää suuntaan kaupunkiin ja hankin tollaset : D voihan se kyl tietysti olla ettei mulle ees sovi tollaset : D mut jos vaan sopii niin sittensittensitten ; )) 




mut ihanaa viimestä 49 päivää kaikille ennen kesää ; ) 



♥: Kati




kuvat: 
-we♥it
-google kuvahaku
-ginatricot.com
-hm.com
-andiamo.fi







2 kommenttia:

  1. kiva blogi!:) miks oot shoppailu lakossa?:D

    VastaaPoista
  2. anonyymi: kiitti ! :) mun oli pakko olla vähän aikaa lakossa koska kuluttelin pikkusen liikaa täs pari kuukautta sitten :D aattelin nyt säästää täs tälleen vähän aikaa kaikkia kivoja kesävaatteita varten :) varsinkin noihin shortseihin !

    VastaaPoista

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.