6.10.2013

happyhappyhappyhappyhappyhappy

Moikka kaikki pitkästä aikaa! :)

Kirjotukset on nyt ohi (ihanaaaaa) ja vaikkei kaikki nyt ihan niin hyvin menny kun olis toivonu, niin en oo aikoihin tuntenu mun oloo näin vapaaks ja onnelliseks :) vaikka koulu nyt teettää töitä ihan hullusti muuteskin, niin ekaa kertaa piiiiitkään aikaan mulla on aikaa tehä jotain muutakin kun lukee jotain kemiaa ym. Olin tänään Juhon luona ja sovittiin että yritetään syysloman aikana saaha se video tehtyy :) Kysymysaika on nyt päättyny ja aletaan selailla noita läpi ja jutskaillaan siitä että millanen video tehään :) eli ootelkaa viikko vielä! :D

Mutta nyt on pakko sanoo että oon muistakin syistä onnellisempi kun aikoihin <3

Juholla oli synttärit ehkä noin kuukaus sitten, ja kirjotusten takia en ehtiny kunnolla tehä sille mitään lahjaa sillon. Oli mulla sille sillonkin semmonen pieni lahja (mun teehullulle tampiolle sellanen pieni teepaketti, johon olin jokaiseen pussiin liittäny jonkun söpön Disney-aforismin :D), mutta halusin kuitenkin panostaa siihen lahjaan kunnolla, joten kävin viemässä sille tänään sen oikeen synttärilahjan. En kerro vielä että mikä se oli, koska tahon ottaa sen jokaisesta osasta kuvan ja ehkä videon että millanen se on ja laitan sit tänne :) mutta ton lisäks tein jotain muutakin :D Juho tykkää englannista ja Lontoosta tosi paljon, joten hain niistä vähän inspistä sen synttärikakun tekemiseen ;) Kaiken lisäks Juhon äitillä oli tänään synttärit, eikä se ollu vielä saanu kakkua, joten tää ylläri tuli nyt enemmän kun sopivaan aikaan! :)



Kun oltiin syöty vähän kakkua (okei, melkein koko kakku..) lähettiin Juhon kanssa käymään sen mummon luona autolla :) syötiin siellä nakkikeittoo ja kateltiin kuvia ja juteltiin kaikesta ja oli ihan älyttömän kivaa :) sen jälkeen mentiin vielä hetkeks Juholle ja nauroin taas enemmän kun pitkään aikaan. 

Aattelin vaan siinä et ei hitto kui onnellinen mä oon. Tollasia ihmisiä on niin harvassa. Oon niin onnellinen ja siunattu kun mulla on ihminen, joka kuuntelee, ymmärtää, lohduttaa, tukee ja saa nauramaan vaikka mikä ois. Voin sanoo "rakastan sua" ja tarkottaa sitä koko mun sydämestä. Voin vaan olla tän ihmisen lähellä ihan kaikessa rauhassa ja miettiä, et "tässä mun kuuluu olla. tässä mun on tarkotus olla". Voin hymyillä, itkee, olla maailman noloin ja pilata söpöt hetket mun jäätävillä naurukohtauksilla - voin olla oma itteni ja tietää, että mua rakastetaan just sellasena viis kuppia liian kofeiinipitosta kahvia kiskoneena hyperaktiivisena oravana. 

Kun katoin Juhoo tänään, tiesin jotain ihan varmaks. Pystyin näkemään siinä ihmisessä kaiken sen, mitä oon aina ettiny. Se on se mun sulonen, sähläävä, fiksu ja ihana läskipää, johon ihastuin vähän alle vuos sitten syksyllä. Se on se ihminen, johon pikkuhiljaa rakastuin. Se on se ihminen, jonka kanssa mut on tarkotettu yhteen. 

Rakastan sua nyt ja aina <3 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.