25.1.2013

onko mulla paras vai paras poikaystävä?


jälleen kerran tää ihminen vetäs mut ihan sanattomaks :)

meillä tuli tänään 3kk ja mentiin bussilla Juholle :) sain bussissa mun ekan synttärilahjan - kuivattuja aprikooseja :DD nauroin kyl niin paljon kun mulla on ollu nyt joku ihan ihme himo saaha kuivahedelmiä ja oon vetäny niitä nyt jotai pari pussillista viikon sisäl :D eli ne tulee todellaki tarpeeseen!! :D

Juhon äiti oli meitä pysäkillä vastassa ja heitti meiät niille :) syötiin ekaks IHAN TAJUTTOMAN HYVÄÄ broileripastaa ja salaattia, jonka jälkeen mentiin Juhon huoneeseen. siellä mua ootti mun toinen lahja, joka oli toi ihana nalle + kortti :) Juho oli ite saanu ton nallen oman syntymänsä aikoihin ja halus nyt antaa sen mulle :') <3 oikeesti meinas itku päästä kun sain ton :D 

sen jälkee mua ootti vielä yks lahja - Thomas Sabon koru, jota oon himoinnu varmaan kohta vuoden. Toi on oikeesti ihanin koru mitä oon koskaan nähny, siinä on enkelinsiivet jotka muodostaa tollasen sydämen :) aloin vaan huutaa "ET OO TOSISSAS" kun Juho anto sen mulle ite tekemässään rasisassa :D <3 halasin Juhoo varmaan puol tuntia enkä ois tahtonu sittenkää lopettaa - oikeesti mun poikaystävä on paras ja rakastan sitä ihan hitsin paljon <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.