3.1.2013

19 days left...

.... ennenkun musta tulee täysikänen. tää on niin outoo.

weheartit

voisin ehkä haluta tämmösen kakun :DD

vähän aikaa sit olin ihan innoissani siitä, mut nyt mulla on jopa vähän haikee olo. jouluna oli varsinkin kun oltiin äitin ja isin kanssa kirkossa.

kattelin siellä joulukuvaelmaa - niinkun jokaisena aiempanakin jouluna - ja mun päässä alko liikkuu kaikennäkösiä ajatuksia. mulla ei ollu sellasta "jes nyt on joulu!!" -fiilistä, joka mulla on ollu aina aiemmin. sen sijaan mää aattelin et "tässäkö nää mun lapsuuden joulut nyt oli?". tässäkö ne nyt oikeesti oli ne joulut, jota mä sit vanhana muistelen? enhän mä oo vuosiin pitäny itteeni enää lapsena, mut kuitenkin tässä tosiaankin oli ne joulut jotka vietän alaikäsenä. ikä on vaan numero, mut on siinä jotain syvällisempää merkitystä kuitenkin.

19 päivän päästä mä oon virallisesti aikuinen.



mä muistan ne ajat kun pienenä intoilin mun synttäreistä ihan hirmusesti. mulla oli aina hullut lahjatoivelistat kehiteltynä viikkoja etukäteen; "mä tahon pehmotiikerin, pehmoleopardin, pehmoleijonan, suklaata, disney-dvd:n......" :D enhän mä koskaan niitä kaikkia saanu, mut se lahjaideoiden kehittelykin sai mut innostumaan pienenä ihan hullusti. olisin kohta taas vuoden vanhempi (...en tosin välttämättä viisaampi :D) ja sit mä olisin jo tooooooosi iso tyttö. olin yhtä hymyy monta viikkoo putkeen enkä saanu nukuttua kun jänskätti liikaa.



nyt asiat on ihan päinvastoi. sukulaiset kyselee multa et "mitä sä tahtosit lahjaks?" ja mun vastaus on jokaiselle aina sama: en mitään.

sen sijaan tänä vuonna mä aattelin, et olis tosi hienoo et mun synttärilahja olis se, että vois antaa jotain jollekin toiselle. mä aattelin, että olis tosi ihanaa ottaa vaikka kummilapsi world visionin kautta tai jos ei haluu sitoutua niin pitkäks aikaa mihinkään, niin ostais vaikka vitosella jollekin kehitysmaan lapselle puhdasta vettä tai sit vaikka neljälläkympillä jollekin perheelle possun. tai jos ite lahjan antajalla olis jotain tarvetta ostaa itelleen jotain, niin käyttäis sen mun synttärilahjaan tarkotetun rahan siihen, että ostais sen jonkun kivan jutun itelleen.


tänä vuonna mulla ei ihan tosissaan oo pienintäkään lahjatoivetta. tai no, on mulla yks mut se nyt ei toteudu. olisin tahtonu et iskä olis ollu kotona mun synttäripäivänä, mut se ei voi töiden takia. luulisin kuitenkin et mulle tulee ihan kivat synttärit, koska tuun viettämään ne kivalla porukalla ja voitais ehkä käydä syömässä jossain tai vaikka uimahallissa :)

mulla on maailman ihanin perhe, täydellinen poikaystävä, ihana paras ystävä, läski kissa ja kaverit on kanssa yhtä parhautta. emmä tarvi mitään muuta :)

weheartit

tulipas syvällistä :D halusin vaan postailla ees jotain kun oli kerrankin aikaa. voisin mennä tästä kohta nukkumaan uv:n univelkoja pois joten heihei ja hyvää yötä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.