21.7.2012

taide on tuskaa.

tää viikko meni torstaihin asti about lahnaillessa. sit torstaina kuiteski jankke toi mun tylsää viikkoo vähä vaihteluu ja kävin niillä ja kuvailtiin :) ulkona mun kimppuun hyökkäs n. 3cm mittanen paarma ja näytin ehkä maailman idiooteimmalta kun hyppelin sitä karkuun ja huusin jotain mikä muistutti kiljuhanhen kutsuhuutoja. ihmiset varmaan katto et mitä hiton sadetanssia toiki vetää, eiks tänä kesänä muka oo satanu riittävästi :D sit joku ihme jyrsijähyönteinen loikkas mun kenkään ja puri mulle haavan jalkaa. 

eli melko tuskanen reissu mut vilijonkan sanoin - taide ei ole hupia, taide on tuskaa. tässä vähän saldoo siltä päivältä:









perjantaina lähettiin käymään äiskän ja iskän kanssa tampereella ja löydettiin mulle wanhojentanssimekko!! rakastuin siihen oikeestaan heti kun sain sen mun päälle :D se on sellanen ihana fuksianpunanen, jossa on silleen kivasti rypytetty helma. siinä menee ympäri kaks sellasta kirjoilua ja takana on nyöritys :) + ei olkaimia. siellä oli tosi ihana sellanen aasialaismies myyjänä, joka autto mulle kaikki mekot päälle mitä sovitin ja jutteli tosi kivasti :) suosittelen käymään siellä jos ei vielä oo mekkoo löytyny! :)

sellanen kysymys vielä tähän loppuun, että millasia postauksia tahtositte mun tekevän? että niinkun esim kysymyspostaus, mun päivä, vaatepostaus jne. jättäkää mulle tähän toiveita niin lueskelen niitä ja yritän toteuttaa mahollisimman monta! :)



2 kommenttia:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.