13.7.2012

enkeleitä onko heitä?

on. koska törmäsin tänään sellaseen :D tai no ainakin sellaseen arjen pelastavaan enkeliin, jonka ansiosta mun usko ihmisten ihan puhtaaseen hyvyyteen vaan vahvistu :)

oltiin siis Amin kanssa shoppailemassa tänään ja mää löysin Onlysta ihan täydellisen paidan. kattelin sitä siinä peilistä ja olin jo ihan 100% varma, että tän mää ostan, mut sit tajusin etten oo kattonu hintalappuu. Ami sit katto sen mun niskasta ja mää näin jo sen ilmeestä sen, ettei se ollu ihan halvimmasta päästä :D se oli 35 euroo, ja olin jo aikasemmin sillä reissulla ostanu yhet korvikset, joten se 35 euroo tuntu tosi isolta rahalta. ja siis onhan se muutenkin tosi paljon. mää sit siinä tuskailin varmaan vartin ja valitin Amille "mutkun tahtoo" -tyyliin ja mua ärsytti ihan sikana, koska tykkäsin siitä paidasta oikeesti. enkä oo pitkään aikaan ostellu oikeestaan yhtään vaatteita, paitsi nyt yhet farkkushortsit ennen Kanarian reissuu. mää sit olin jo siinä melkein luopumassa siitä paidasta, kun sit yhtäkkiä viereisestä sovituskopista tuli mun luokse ehkä joku n. 19-vuotias nainen.


"mää kuulin tohon viereiseen koppiin, et oot nyt viimesen vartin ajan miettiny et ostaako tota paitaa vai ei, ja musta toi paita sopii sulle oikeesti tosi hyvin. mää en koskaan löydä Onlysta itelleni mitään ja mulla nyt on tämmönen lahjakortti, jolla saa yhestä tuotteesta 20% alennuksen. ja siis mää en tälläkään kertaa löytäny itelleni täältä mitään - joten ole hyvä. kantsii ostaa sillon, kun löytää noin hyvännäkösen paidan." 


se anto sen lahjakortin mulle :) vaikka ei ees tuntenu mua! olin ihan ihmeissäni ja kiittelin vaan kauheesti ja oli sellanen fiilis et pakko juosta halaamaan, mut en nyt ihan viittiny :D vielä kun lähin sieltä niin kiitin sitä ja se myyjäkin katto sitä ja sano, et se on pelastava enkeli :D ja niihän se olikin :) tiiän kyl ettei yks paita oo niin tärkee, mut kyl sitä joskus pitää vähän hemmotella itteensä ;) sille paidalle jäi siis hintaa sellanen ~28€, eli ei siis mikään halpa vieläkään, mut on 7€ pois silti ihan mukava alennus (:

mun perjantai 13. päivä olikin siis onnenpäivä ;) joskus näinkin. kiitos vielä kerran sinä ihana tuntematon enkeli<3


sit vielä pari muuta ostosta mitä oon täs tehny lähiaikoina :)

thanks mom<3

Kanarialta, Thomas Sabo




1 kommentti:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.