28.11.2011

toivelista

näitä toivon jouluksi...


uus objektiivi kameraan  Beyoncén Heat Rush-hajuvesi  Thomas Sabon Charm Clubin koru 
 suklaata  




♥ joulukinkku  pipareita  nätti joulukuusi  paljon lunta 



ihania hetkiä perheen kanssa  rauhaa maailmaan joulukirkko ihania yllätyksiä 





kuvat we ♥ it ja google


ps. mää valitan näitä jatkuvia joulupostauksia :D ikää on kohta 17 mut sisimmältäni mää oon yhä se innokas 6-vuotias joka juoksee jouluaamuna kello 7:00 kuusen alle tökkimään lahjoja siihen asti kunnes iskä raahaa mut väkisin pois sieltä :D:D joittenkin mielestä jouluun on vielä kuukaus aikaa, mut mun mielestä jouluun on ENÄÄ kuukaus aikaa ja se kyl näkyy mun käyttäytymisessä aika kauas : ) oon koko ajan hirmu ilonen ja ees parin viikon päästä oleva koeviikko ei saa mua stressaantumaan ( : oon hoitanu lähes kaikki lahjahankinnatkin jo enkäjaksa oottaa et pääsen avaamaan ekan joulukalenterin luukun sitte torstaina... : ) ja mun ilosuutta vaan lisää se et viime yönä sato ihan hullusti lunta ! 

ehkä sittenki tulee valkonen joulu 


2 kommenttia:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.