19.11.2011

35 days left

voi ei, mää lupasin jo yhessä aiemmassa postauksessa etten alkais marraskuussa hehkuttaa joulun tuloo, mutta kun on joulufiilis nii se sit kans on joulufiilis !! oon tän päivän vaan haaveillu kaikista ihanista jouluruuista (KINKKU!!!!!!!!!!!!!!!) koska äiti osti meille sellasta juustoo mitä me yleensä syyään vaan jouluna : D ja koko aamu meni joululauluja kuunnellessa..... joten aattelin nyt jakaa tän mun innostuksen teiän kanssa ; )

Taylor Swift - Christmas Must Be Something More

Vesa-Matti Loiri - Sydämeeni Joulun Teen
upotus ei toiminu : ( 

Wham! - Last Christmas


muttajoo tosiaan huhhuh, 35 päivää jälellä ! : ) hei kuunnelkaa noi kappaleet oikeesti, ihan hullun ihania. oli pakko pistää tohon toi Veskun kappale, koska sen lisäks että toi on mun mielestä kaunein joululaulu mitä on, sillä on mulle sellanen vähän toisenlainenkin merkitys. aina kun olin pieni,  joka joulu mun pappa laulo ja soitteli mandoliinilla tota kappaletta. mää muistan sen viimesen joulun kun pappa oli elossa. istuin sen vieressä ja se soitti tota kappaletta mulle ja mää vaan kuuntelin ja hymyilin ja kerroin kuinka hyvin se soittaa ja laulaa. vaikka mää en voikaan enää koskaan kuulla sen soittoo, niin toi kappale muistuttaa mua siitä. alan lähes aina itkee kun kuulen ton, koska mulle tulee vaan niin hirvee ikävä pappaa. 

onneks muistot säilyy ikuisesti.

olet rakas, lepää rauhassa 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.