1.10.2011

let's just live

helou !

anteeks ettei musta oo TAASKAAN kuulunu pitkään aikaan mitään : D oon ollu vaan koko ajan menossa jossain/tehny kouluhommii, ettei mulle oo jääny yhtään aikaa blogaamiselle : / enkä haluu ottaa tästä mitään kauheeta stressaamisen aihetta, koska se on kivaa kirjotella kuulumisia aina sillon kun ehtii ilman mitään sellasta tunnetta et "ää pakko ehtii" : )



mutnoniin : D tää päivä meni oikeestaan melkein kokonaan Vilman kans rautatiellä kuvaillessa :D sieltä kuvii ehkä myöhemmin jos saan Vilmalta luvan laittaa pari kuvaa tänne ; ) niistä tuli meinaan ihan hullun ihania, koska se tyttö ja varsinkin sen silmät on ehkä maailman kauneimmat : )



me oltiin eilen Katsun kans keskustassa ja yhestä koruliikkeestä tarttu mukaan Thomas Sabon esite, ja kulutinkin sit koko eilisillan niitä koruja katellessa : ) oon ihan hulluna niihin ! mulla on tähän mennessä kolme koruu siltä, mut nyt kun mää näin et niitä on noinki paljon lisää, nii iskin silmäni ainakin seittemään, joista muutama on ihan ylitte muiden !



mitäsmuuta... ainii ! me saatiin viime viikolla koulukuvat : ) oon ihan tyytyväinen tohon mun kuvaan,  koska on se nyt ainakin parempi kun viime vuoden : )

































mutjoo tämmöstä nytte tällä kertaa ( : saattaa tulla postaamiseen taas vähän taukoja koska kulutan mun illat ihanasti mantsan yms kappaleita lukiessa, ettei koeviikolla oo sit nii hirvee määrä hommaa kun on ees joku pohja : P

ihanaa syysloman odotusta ihanaiset ! 

täs tähä loppuun vielä pari ihanaa biisiä jotka kannattaa ehottomasti kuunnella 


Pitbull ft. Kelly Rowland & Jamie Drastik - Castle made of sand



Pitbull ft. Enrique Iglesias - Come N Go

Enrique Iglesias ft. Pitbull & The WAV.s


Morgan Page ft. Lissie - The Longest Road (Deadmau5 Remix)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.