27.2.2012

bye bye stress, ei tuu ikävä.

hei mikä on tää ihana fiilis kun ei tarvi mennä kouluun ja saa nukkuu niin pitkään kun haluu? <3 mää olin niin tän loman tarpeessa, toi koeviikko oli ihan yhtä tuskaa kun joka ilta meni ainaki kahteentoista asti illalla ennenkun pääsin nukkumaan ja joka aamu kuudelta ylös... ja se väsymys kyl näky mun pärjäämisessä, tuntu ettei mikään koe menny oikeen nappiin ja matikan koe varsinkin tais mennä aika huonosti. harkittin pari kertaa siinä kokeessa et oisin heittäny opelle tyhjän paperin ja menny suoraan uusintaan, mut ei mun hermot ois kestäny lomalla lukemista :D mut nyt en jaksa murhetia tollasilla, kaikki kokeet on ohi ja seuraaviin on aikaa :) nyt otan vaan rennosti ja teen kaikkee mitä oon halunnu kiireen keskellä tehä!


eilisen vietin kamera kädessä kun VIHDOINKIN on aikaa kuvailla ja sit vaan olin ja rentouduin :) tän aamun oon vaan opetellu käyttämään photoshoppia (toi alla oleva kuva on muokattu sillä) ja kuunnellu mahollisimman kovalla One Direcionia ja laulanu (epävireisesti) mukana kun äiskä ja iskä on kaupassa ja saan olla ihan itekseen(: 




tänään jos on aikaa ois tarkotus käyä ottamassa mulle korvikset! :) oon pitkään miettiny sitä et hankkisinko vai enkö, kun ei ne nyt mitkään välttämättömät oo ja oon pärjänny nää 17 vuotta ihan hyvin ilmankin, mut kun mää katoin wanhojen päivänä kaikkia tyttöjä jotka oli ihan tajuttoman kauniita niissä prinsessamekoissaan ja kimaltelevissa koruissaan niin tuli vaan sellanen olo et mäkin haluun näyttää yhtä prinsessalta ja käyttää yhtä ihania koruja ja korvikset kuuluu niihi :)




yks ihana asia lomassa on se et ei tarvi välittää yhtään et miltä näyttää ! voi olla ihan rauhassa vaikka koko päivän harjaamatta hiuksia ja meikkaamatta ja käyttää mahollisimman rentoja vaatteita ja vaan olla :) mun ehoton rakkauslomapaita on toi äiskän tekemä villapaita, se on vaan niin ihanan lämmin ja rento ja noi värit on ihanan pirteet :)


täs mä pirteenä.


ja täs tälleen vertailukohtana vielä fiilis muutama päivä sitten kun loma ei ollu vielä alkanu ja pänttäsin yheltätoista illalla 1600-luvun aatteita ja tyylisuuntia:

täs mä yritän olla pirtee.

mut nyt on vapaata ja pääsen varmaan postailemaankin vähän useemmin kun viime aikoina :) yay :)

hyvää hiihtolomaa kaikille keillä semmonen on! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.