19.2.2012

20 facts

1. Oon lukion ykkösellä.
2. Meen ens kesänä Kanarialle (taas)
3. Mulla on kissa:>
4. Ens viikolla on koeviikko enkä oo koskaan valmistautunu kokeisii yhtä vähä ku nyt :D hieman pelottaa.
5. En juo kahvia tai teetä ja en tykkää siitä itessäni, koska se on niin aaaawkwaaard-tilanne kun on jossain kylässä ja siellä kysytään "otatko kahvia vai teetä?" -"öööö...." :D
6. Oon onnellisempi kun koskaan aikasemmin :)



7. Teen tämmöstä tylsää täytepostausta koska pakko päästä postaamaan vaikka ideat on loppu :D hiihtolomalla panostan tähä blogii vähä enemmä!
8. En oo koskaa värjänny mun hiuksia.
9. Mun toinen etuhammas on kuollu koska siihen tuli pulpetinkansi kolkkiluokalla.
10. Mulla on yli 20 lempinimee enkä muista läheskään kaikkia.



11. Mulla on edelleen kuhmu otsassa siitä kun juoksin lyhtypylvästä päin viime keväänä.
12. Haluun lääkäriks.
13. One Direction on ehkä paras bändi ikinä<3






14. Haluisin kummilapsen World Visionin kautta Kolumbiasta tai Perusta :)
15. Itken välillä vähän turhankin helposti.
16. Tykkään laulaa mut taidot on sit eri asia... :D
17. Rakastan valokuvaamista mut mulla on sille nykysin ihan liian vähän aikaa :(




18. Oon oikeesti ehkä maailman tapaturma-alttein ihminen.
19. Oon tutustunu viimesen puolen vuoden aikana sellasiin ihmisiin joita ilman en osais enää elää :)
20. Mulla on maailman ihanin poikaystävä<3



kuvat weheartit koska täl uuel koneel ei oo vielä yhtään ite otettuja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.