19.9.2011

nya saker

1. Nojatuoli !


haa sain sen vihdoinkin ! : ) noi käsinojat tulee todennäkösesti muuttumaan, koska niitten ei pitäny olla tollaset. tosin mää tykkään noistakin ja ne mitkä tulis tilalle olis puiset = kovat : / mut ne puiset ois sillee ulkonäöllisesti paremmat kun ne reunustas tota valkosta nahkaa kivasti : D ja tästä seuraakin se et mää en osaa päättää piänkö nää käsinojat vai otanko ne puiset : D

2. Uus sänky ja patja 





tosta mää tykkään ! : ) toi on leveempi kun mun vanha sänky jote mun ei tarvi kokoajan pelätä et putoon yöllä lattialle koska mää nukun lievästi sanottuna levottomasti : D 

3. Työtuoli



tää on ihanan pehmee ja tykkään tästä väristä ! ja se keikkuu kivasti eteen ja taakse ja sen korkeutta saa säädeltyy joten mun läksyjen teosta ei koskaan tuu mitään koska leikin hissiä 

4. ANGRY BIRDS PEHMOLELU !!



OKEI TÄÄ ON MUN LEMPPARI okei ei ihan, mut tykkään tosta silti : DD näin ton yks päivä suomalaises kirjakaupas ja juoksin samantien ostaan sen ja se on roikkunu mun laukus siitä lähtie : D pienimuotone heräteostos : )

5. Pipo.




































eli tollanen perus Svea-pipo minkä ostin tänään Jim&Jillistä: ) ja tossa alemmassa näkyykin päivän asuu vähäsen, eli:
 -ruutupaita GT
-sininen toppi Jim&Jill
-pipo Jim&Jill
-farkut GT 

mutjoo, palaillaan huomenna jos vaikka saisin sen videopostauksen tehtyy : D heippa ihmiset 









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.