4.9.2011

1+1=2

HUOH sanonminä. mää en vaan ymmärrä, et kuin aika on voinu mennä näin nopeesti ! vastahan se lukio alko, ja nyt on enää viikko aikaa ekaan koeviikkoon : ( mulla on sillä viikolla kolme koetta ja sitä seuraavalla yks, joten aattelin alkaa valmistautuu jo nyt. oon tehny fyssasta aika monta sivuu muistiinpanoja, koska se on tällä hetkellä mulle se vaikein aine varmaan. ja noitten kokeitten lisäks mulla on maanantaina ruotsin kuuntelukoe ja keskiviikkona ruotsin sanakoe... että kiirettä pitää, joten tässä bloggaamisessa tulee oleen varmaan aika pitkiäkin taukoja : ( ja ikään ku tossa ei ois tarpeeks, niin mun pitää vielä tehä fyssan ja kuviksen projektit. fyssas pitää katella tähtii ja tehä havaintoi muutenkin kaikesta taivaalla näkyvästä. ja millonkas niitä tähtii näkyykään? NO YÖLLÄ. ei siinä mitään et jos viikonloppuna valvoo myöhään, mut arkisin se on vähän huonompi juttu, varsinkin kun meen joka päivä kaheksaan. mut eikhöhän tosta kaikesta selvii : ) ainiin ja vielä on vähän aikaa kysellä ! mutjoo tässä vähän kuvii viimepäiviltä kun teksti ei oikeen nyt luista:







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.