5.5.2011

en vaivautunu keksimään ees otsikkoo :)

ää mun ikävä mun kameraa kohtaan vaan kasvaa ! se on ollu nyt suunnilleen viikon korjaamolla ja toine - entistä kauheempi - viikko on vielä eessä ;( nyt oon justiin kattonu kaikkien blogeja ja siellä on mitä ihanimpii kuvii ja mulla on tullu nii paljon ispiksii ja kaikkee et mitä voisin kuvailla ! varsinki ku nyt viikonlopuks on luvattu nii lämmintä nii oisin voinu viettää koko päivän ulkona kuvaille :( ja mikä pahinta, vaikka se runko oiski kunnos, nii se objektiivi pitää ehkä uusii :( ja sen uue tulemine kestää ties kui kaua :( mut sitkun sen saa takasin nii se tunne on varmaa jotai nii ihanaa :)


Tumblr_lkq2ew1elx1qj6rbko1_500_large

sitten seuraava asia ! koska mun shoppailulakko loppu vähän aikaa sitte, nii käväsin eilen kaupungilla samalla kun etin äitille synttärilahjaa : ) yritin hillitä itteni ja mukaa tarttuki pelkästään semmoset ihanat mustat korkeeyvötäröiset shortsit (ginasta) mis menee napit sillee kahes rivis plus sit yks kaulakoru glitteristä : ) olin ylpee itestäni, mut saa nähä miten käy huomenna kun mennään äitin kans kattoon kesävaatteita... vähän epäilyttää... : D mutta ei siitä sen enempää, teen sit sen vaatepostauksen kaikista vähänkin uusista vaatteista heti kun saan mun mussukan takasin ! 
mut tällä kertaa mulla ei tosiaankaan oo mitään järkevää sanottavaa, pakko mennä takas kouluhommien pariin... tää loppukevät on jotain ihan jäätävän kauheeta noitten kokeitten suhteen. maanantaina äikän romaanikoe, torstaina enkun projekti. sitä seuraavana tiistaina ussan koe, torstaina taas vaihteeks äikän koe, perjantaina mantsan koe. sit sitä seuraavan viikon tiistaina vielä matikan valinnaisen koe ! mut se onkin sit onneks vika koe koko peruskoulussa ! ihan uskomatonta miten aika on menny nii nopeesti. tuntuu et oisin ihan vasta menny eppuluokalle ja opetellu laskemaan montako omenaa tepolle jää jos hermanni pöllii siltä kaikki. mut tosiaan, enää 21 koulupäivää (tosta on otettu pois helatorstai + viikonloput : d) ! tohon tosin sisältyy se vika viikko, mikä on niin helppo kun olla ja voi: ysien päivä, särkänniemi, toukofest.... ja kaikkee tollasta kivaa : ) 
5688650668_189909f418_z_large

215803_217712641578961_100000206806604_982060_1975933_n_large

mut joo, mun piti lopettaa kirjottaminen jo vähän aikaa sitten mutta tätä juttuu alko taas tulla vähän ! lopetan ennenkun kyllästytte : ) MUT SITÄ ENNEN pieni kysymys : D mulla on hirveet ongelmat aina keksii se mistä kirjotan, niin mistä te tykkäisitte? vaatepostauksii, huonepostauksii, I, me and myself -postauksii vai minkätyylistä? : ) ehotuksia otetaan vastaan ja hyvät ehotukset lupaan toteuttaakin ! ; )
mutta tässäpä tää ois tällä kertaa, heipsan !

: kati

kuvat: weit & gina tricot

2 kommenttia:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.