15.5.2011

DEN GLIDER IN !



tänää se sit olis ! ;) Suomi-Ruotsi MM LOPPUOTTELU ! se on niin pakko kattoo : D vaikka nyt en ookkaa mikää maailma suuri jäkisfani ja yleensä ku mää katon jäkistä nii Suomi just hävii sillon... : D missasin Granludin ilmaveivimaalinki sen takii ku en viittiny kattoo jäkistä ku pelkäsin et Suomi hävii mun takii ku oon sellane "pahanilmanlintu" näitte jäkisjuttuje kans : D katon sen tietysti sit youtubesta sen pelin jälkee mut ää voin vaa sanoo et pikkuse ärsytti ! : D varsinki ku facee tuli iha pikkuhetkes se 24 statuspäivitystä Granlundista : D


mut nyt en kirjottele sen ihmeempii, on noita kouluhommii sen verra paljo :s just sain fyssan projektin valmiiks ja eihä siitä tullukaa ku se 8 sivuu : ) : ) : ) seuraavaks sit ussan ja mantsan kimppuu ! : ) yay. mut onneks enää viimene loppurutistus ja se ois sit peruskoulu siinä ! 


hyvää kesänodotusta kaikille JA KANNUSTETAAN SUOMI VOITTOON !!!!!!!!<3 SITÄ MM KULTAA ON SE 16 VUOTTA OOTETTU NII NYT OIS PIKKUHILJAA SEN AIKA ! :D


:Kati


ps. saan mun kameran todennäkösesti takasin ens viikonloppuu mennessä tai sit sitä seuraavan viikon alussa, eli ei mee enää kaua ! : ) sitte toteutan ne mun vaatepostaukset joista oon jo aika pitkään puhunu : D


pps. lisää lukijoita vaan ! : ) se pitää mun kirjotusmotivaatiota yllä aina kun nään et joku ees käy lukemas tääl jotai : ) ja hei kertokaa oikeesti et minkä tyylisii postauksii haluisitte mun tekevän vai onks tää ihan hyvä tämmösenä? : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.