5.6.2014

Ylioppilas 2014!

Milla <3
Ami, Sini, Katsu, Vivian <3
Saku :)
Juho :)
Parhaus <3
Sini<3
Heidi <3

Nosta katseesi
Anna valon kuljettaa

Pyyhi kyyneleet
Polku sua jo odottaa 


Ehkä yks mun elämän ihanimmista päivistä on nyt takana. Mä oon ylioppilas ja sain valmistua yhtä aikaa mun rakkaiden ystävien kanssa. Mä sain viettää ihanat juhlat yhdessä mun sukulaisten kanssa ja hymyillä poskeni kipeiks. Mä sain olla aidosti onnellinen.

I graduated high school last saturday. I'm feeling so happy.


14 kommenttia:

  1. Onnea! Aivan ihania ja kuvia ja olet niin hurjan kaunis! <3

    VastaaPoista
  2. Oot kaunis ja toi mekko on ihan älyttömän ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää kiitos! :) itekin tykästyin tohon mekkoon kun sen ekaa kertaa näin ^^

      Poista
  3. Hurjasti onnea uudelle ylioppilaalle!

    VastaaPoista
  4. Onnea paljon sinullekin! :) Tuntuuko sustakin nyt oudolta siinä mielessä, ettei ole opiskelupaikkaa ja ei tiiä saako sellasen..? Ja haitko mihinkään nyt opiskelemaan? Hurjan kaunis mekko siulla muuten, ihania kuvia!:)

    Jos kiinnostaa lukea miun ylioppilasjuhlista, niin täältä löytyy: http://tanjaeliisa.blogspot.fi/2014/06/elaman-tahtihetkia-kannattaa-juhlia.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitos paljon!! :) ja siis musta tuntuu oudolta siinä mielessä, etten tiedä tuloksia joka paikkaan, mutta mä sain matikan E:n pohjalta opiskelupaikan Kuopioon soveltavan fysiikan puolelle :) tuon lisäks hain myös lääkikseen ja Jyväskylään bilsalle, mutta en kyl usko että pääsen.. :D mäpäs käyn kattoo ton sun postauksen, kiitos vielä ihanasta kommentista:)

      Poista
  5. vau miten upeana oot ollut, tuo mekkokin on niin kaunis <3 onnea paljon!! :)

    VastaaPoista
  6. Oot hirmu kaunis! +ihana mekko! :) Ja mihin tahansa meetkin opiskeleen nii pärjäät varmasti mahtavasti, oot niin fiksun ja mukavan olonen tyyppi! Kaikkee hyvää tulevaisuuteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi apua kui ihana kommentti, ihan sanattomaks vetää :) kiitos ihan tosi tosi paljon<3

      Poista

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.