27.12.2012

Christmas 2012

21.12.2012

MAAILMANLOPPU ! noei. ei se sit tullukaan. me kuitenkin Katsun kanssa juhlittiin sitä :D me oltiin sovittu toi päivä jo vuos sitten, että sillon me nähään ja juhlitaan maailmanloppua :D ja lupaukset täytyy pitää - mentiin fyssan kokeen jälkeen Katsulle ja siellä juotiin prinsessashampanjaa ja syötiin kääretorttuu :D


tän jälkeen me tehtiin loppuun meidän 2013 vuoden lista. me listattiin kaikki sellaset asiat mitä tahotaan toteuttaa tulevan vuoden aikana ja tehtiin niistä semmoset posterit :) siitä kuvaa sit myöhemmin.

22.12.2012

Äikän koe......... jes. mut sen jälkeen päivä parani aika ihanasti :) menin eka Katsulle pariks tunniks tekemään ne posterit loppuun + juhlimaan sitä et selvittiin hengissä :D sen jälkeen iskä heitti mut Juhon luokse ja vietettiin sit sen kans jouluu vähän etuajassa (: annettiin lahjat toisillemme ja syötiin joulutorttuja ja juotiin glögiä ja semmosta :D



mun lahjat Juholle :):) tein ite ton piparkakkutalon ja koristelin sen ja tilasin netistä sille tollaset iPhone-kuoret(: näytti ainakin tykkäävän näistä ;D

ja tää ihana oli hankkinu mulle lahjakortin teatteriin kun se sano vievänsä mut kattomaan jotakin kivaa plus se oli ite tehny mulle ihan hullusti pipareita ja se oli jokaisee koristellu kaikkee söpöö :) oikeesti tää oli ehkä mun elämän paras joulu vaan siks että tää ihminen on mun elämässä <3



rakastan sua<3

24.12.

JOULUJOULUJOULU :) ainoo haittapuoli vaan oli ettei tuntunu yhtään joululta... en tajuu et mikä siinä oikeen oli. heräsin aamulla sellaseen fiilikseen etten oo lomalla ja mulla oli vaan sellanen fiilis et "miksen oo lukemassa johonkin kokeeseen?" mulla oli ollu viimesin koe vaan 2 päivää aiemmin, ei siinä ajassa kerkee mitenkään saamaan sitä joulufiilistä :( 



kattelin aamulla telkkarista joulupukin kuumalinjaa ja sekin tuntu ihan erilaiselta kun siinä ei ollu sitä samaa pukkia, joka oli ollu kaikkina edellisinä vuosina juontamassa :D aamupalan jälkeen me käytiin kävelyllä äitin ja isin kanssa, jonka jälkeen oli sit perinteine joulusauna :) sitten syötiin taas vaihteeks (KINKKU ON MUN RAKKAUS<3 ) ja sen jälkeen lähettiin joulukirkkoon :) mun on vaan pakko päästä käymään siellä joka vuos, ei mulle muuten tuu yhtään sellanen olo et on joulu. se on vaan niin kivaa istuu siel vanhempien kans ja laulaa joululauluja ja kattoo sitä kuvaelmaa ja hiljentyy hetkeks. se vaan kuuluu jouluun :)



kirkon jälkeen mummu ja pappa tuli meille ja syötiin (TAAS :D) ja sitte mentiin olkkariin avaamaan lahjoja :)





thanks mom <3

Neiti Peregrinen koti eriskummallisille lapsille - SUOSITTELEN ! käytin ton lukemiseen kaks päivää ja voin sanoo et ehkä yks parhaista mitä oon koskaan lukenu. ihan huikee. vetää vertoja pottereille.

XDD äitin ja iskän joululahja mummulle ja papalle :D:D:D

R.A.K.K.A.U.S.

toi on lämmmmin<3

se tykkäs mennä tyhjentyneisiin laatikoihin :DD

LAAJAKUVAOBJEKTIIVI <3 me likes a lot.



tossa oli nyt osa niistä mitä sain :) tän kaiken jälkeen kattelin vielä hetken telkkaria ja sit menin nukkumaan :)

25.12.

iskällä oli synttärit ja lähettiin käymään mummulassa ja hengailin siellä serkkujen kanssa :) mummu oli tehny ihanan kakun joten äiti sai siitä vähän inspiraatiota seuraavalle päivälle...

26.12.


huoh. ei oo parempaa. ihan oikeesti.


mutta tämmöstä tällä kertaa :) oli kyl ihana joulu vaikkei aina ihan joululta tuntunukaan. mites teillä suju? :)

ps. laittakaa mulle jotain postaustoiveita jos tulee jotain mieleen, haluisin kuulla vähän teiänkin mielipiteitä kun olis kiva tehhä jotain uutta tänne :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.