23.10.2012

surkein postaus ikinä

OKEI NYT MÄ POSTAAN! :D ihan sama vaikka ei oo mitään asiaakaan mut pakko vaan saaha postaustahtii vähän normaalimmaks. oon vaan ollu koko ajan jossain menossa/tekemässä kouluhommia, joten tää blogi nyt vähän kärsii tästä :(

selostan nyt vähän kaikkee mitä mulle kuuluu :D ensinnäkin tän hetkinen mulle henkilökohtasesti ISO juttu :)


menin muutama viikko sitten maanantaina autokouluun! :) ja kaikki teoria on nyt käyty ja ensimmäinen ajotunti takana!! :) se meni oikeesti ihan hyvin, vaikka mun auto sammukin viis kertaa. ja poliisit tuli just sillon sinne keskellä ei mitään -olevalle parkkipaikalle missä harjottelin ajamaan ja mun auto sammu keskelle ylämäkee. mut onneks ne keskitty vaan kouluttamaan poliisikoiria ja mun ajo-opekin vaan nauro mun huonolle tuurille :D mut sitte pääsin ajelemaan ihan liikenteeseenkin ja menin jo liikenneympyröissä ja tein sellasen melko pitkän lenkin autolla ja parkkeerasin takaperin!!!! okei ei oo mikään iso juttu.... paitsi että on se mulle koska oon ihan innoissani!! :D enkä voi vieläkään tajuta että täytän kolmen kuukauden päästä 18. kaheksantoista. oh God. seuraava ajotunti tän viikon perjantaina hypärillä ;) jeah.

jjja sitte toinen asia. se videopostaus............. :D en ymmärrä mikä mua vaivaa ja miksen saa sitä tehtyy. aina kun alan nauhottaa sitä nii iskee hullu sönkkäys päälle eikä vaan lähe. mutta mää lupaan hoitaa sen :D anteeksi olen huono bloggaaja, tiedän.

syysloma meni oikein mukavasti ja olin kavereiden kanssa ja tein kouluhommia. ja sitte me pidettiin Katsun kanssa jokavuotiset halloweenjuhlat :)) niistä kuvia ehkä myöhemmin.

Tiiän että tää oli surkein postaus ikinä. for real. mutta mun motivaatio on vaan kadonnu jonnekin ja etin sitä kovaa vauhtia. seuraava postaus on parempi. lupaan sen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.