26.10.2012

and I finally found you

tämä päivä ihana. me happy.

1. Ensin ekat tunnit aamulla oli telinesalilla <3 pääsin voltteilemaan siellä pitkästä aikaa isolle trampalle ja lensin kerran vahingossa niin korkeelle että kaikki vartalonhallinta katos ja jäin räpiköimään ilmaan melko tyylikkäästi ennenkun mätkähin sieltä alas :D mutta ihanaa oli joka tapauksessa kun pääs ekaa kertaa yläasteen jälkeen vähän temppuilemaan (::



2. MULLA OLI TOINEN AJOTUNTI :):):):) ja kaikki voi varmaan päätellä et millasta tuolla oli ajaa pelkästään kattomalla ikkunasta ulos. SIELLÄ ON LUNTA<3 ihanaa. oikeesti. kohta on joulu xd mutta takas aiheeseen. mulla oli siis toinen ajotunti :D se mun opeki naureskeli sitä et just täks päiväks piti sit sataa lunta et mulla on hullun vaikeeta ajaa :D mutta joo, se tuli hakemaan mut koululta ja ajelin siinä sit sellaset kaks tuntia :) pääsin ajamaan keskustassa ja harjottelin liikennevalois ajamista ja AUTO SAMMU VAAN KAHESTI ! vaihteiden vaihto sujuu jo ihan mukavasti ja autonhallintakin tuntuu paranevan koko ajan. ainoo asia joka ei sujunu niin hyvin oli mäkilähtö yhessä sellasessa hullun jyrkässä mäessä :D se mäki oli ihan tajuttoman liukas ja kulunu ja mun auton renkaat ei ollu kovin hyvät, joten mää sit jäin siihen paikalleen vaan sutimaan eikä se auto liikkunu mihinkää :D onneks ei ollu sellane paikka et mun taakse olis kertyny kauhee jono....... peruuttelin sit vaan rauhassa vähän loivempaan kohtaan ja jatkoin matkaa :D tein yhteensä ihan hullun pitkän lenkin ja se mun ope sano että ens kerralla pääsen kokeilemaan taskuparkkeerausta ja ajamaan moottoritiellä!!! :) EN JAKSA OOTTAA. oikeesti ei voi ihminen olla näin innoissaan jostain autolla ajamisesta. rauha maahan.




3. Oltiin koulupäivän jälkeen hetki kullan kans keskustassa ja käytiin coffarissa kaakaolla ja käveltiin ja juteltiin :) en vaan vieläkään voi tajuta miten voi olla näin onnellinen :)  vaikkei me siellä kauan ehittykään olla ennenkun piti lähtee kotiin, niin silti vaan hymyilen vieläkin. elämä on vaan niin täynnä yllätyksiä.






kuvat weit

2 kommenttia:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.