15.8.2012

vastauksia part 1

heippa :)

aattelin jakaa nää kysymykset nyt kahteen osaan, kun niitä tuli paljon enemmän kun osasin oottaa :) laitoin tähän postaukseen sellaset kysymykset joihin mun on helpompi vastata tälleen kirjallisesti, koska harkitsen että tekisin videolla part kakkosen :)

uskotko jumalaan?
kyllä uskon, koska mun elämässä on tapahtunu niin paljon kaikkee ettei mulla oo mitään syytä olla uskomatta. ja pari kokemusta on ihan tarpeeks todistanu sitä mulle.

jos kyllä miten uskonto vaikuttaa ajattelutapaasi ja jokapäiväiseen elämään?
no esimerkiks uskonnosta tulee aika iso osa mun arvoista. sitten avioliitto on mulle sellanen tosi tärkee ja vähänniinkun 'pyhä' asia, eli tahon ehottomasti isona naimisiin. uskon Jeesukseen, siihen että se nous kuolleista ja kuolemanjälkeiseen elämään, eli siihen, että on taivas. helvetistä/kadotuksesta mulla ei oikein oo kantaa. joku voi aatella et "voi hitto mikä hihhuli", mut pidän itteeni ihan tavallisena uskovaisena, että en ota kaikkee sillain kirjaimellisesti, miten raamatussa sanotaan.
niin ja sitten aika monel nyt varmaan on mielessä et mites sit nää mun lääkärihaaveet, kun sehän on tiedettä ja näin. no mun mielestä tiede ja uskonto ei sulje toisiaan pois. otetaan esimerkiks evoluutio. uskon evoluutioon, mutta uskon myös siihen, että Jumala loi maailman. tiede ja uskonto vastaa eri kysymyksiin; tiede vastaa kysymykseen "miten kaikki tapahtu", uskonto taas "miksi kaikki tapahtu". joskus kuulee ihmisten suusta sitä et "ei voi olla uskovainen ja rakastaa tiedettä", mutta kyllä mää näkisin sen mahdolliseks, koska tiede on mulle tosi tärkee asia elämässä :)

jokapäiväsessä elämässä uskonto näkyy sillä tavalla, että rukoilen aina iltasin, ja myöskin sillon jos pelottaa tai on muuten vaan vaikeeta. se antaa sellasen fiiliksen, että vaikka olis kuinka vaikeeta, niin on aina olemassa joku joka välittää ja kuuntelee. kirkossa käyn kerran vuodessa, eli aina joulusin. niin ja sitten käytän aina välillä ristiaiheisia koruja :)

Mitä mieltä oot homoista/lesboista?
aattelin liittää tän kysymyksen nyt noitten uskontokysymysten perään, koska aika usein uskovaisista ajatellaan, että ne on homovastasia ja suvaitsemattomia. mun silmissä homot ja lesbot on kuitenkin ihmisiä siinä missä muutkin, ja ihan tasa-arvosia muiden kanssa. ne pitäis hyväksyä sellasena kun ne on, sillä tärkeintä on se, että ne rakastaa jotain sellasta ihmistä, joka rakastaa niitä takasin ja hyväksyy ne omana ittenään. ei ihminen voi valita, että tuleeko siitä hetero vai homo.

ootko koskaan seurustellut? jos joo, niin kuinka monesti? 
oon seurustellu. seiskalla seurustelin kahesti ja ne oli molemmat sellasia viikon juttuja :D ysillä seurustelin kanssa kahesti; toinen suhde kesti kolme viikkoo, toinen puoltoista kuukautta. mun viimesin suhde oli tossa viime talvena ja se kesti noin kaks kuukautta :)

millaisia suhteet ovat olleet ja miksi päättyneet? 
suurin osa suhteista on ollu tosi ihania, ja joka kerta erossa oli sama syy: oltiin vaan liian erilaisia. enempää en viitti kertookaan, tää asia jää mun ja poikien välille :)

oletko ihastunut? 
en ole tällähetkellä :)

millainen on unelmamiehesi? 
älykäs, ymmärtäväinen, rehellinen, uskollinen ja kuuntelevainen mies, joka haluu elämältä samoja asioita mitä määkin. tahtoisin et se mies on eläinrakas, koska haluun et mun elämässä on osallisena joku lemmikki. sit tahtosin myöskin et se mies on uskovainen, niinkun määkin. sit tahtosin et muutenkin kaikki arvot sillä olis samanlaisia kun mulla, ja että se tahtois isona naimisiin ja perustaa perheen sekä adoptoida. ja sitte haluisin ettei se käyttäis päihteitä ollenkaan. alkoholi on ihan ok juttu jos ei juo kauheen usein ja käyttää kohtuudella. ulkonäöllä ei oo niin paljon väliä, että ei tosiaankaan tarvi olla mikään mallipoika. mut onhan kiva ulkonäkö tietysti aina hyvä juttu :)


oisko sun ihannemies:

- muusikko vai urheilija?
saanko valita molemmat? :D eimut jos olis iiiiihan pakko valita, niin sanosin ehkä muusikko.
- söpö vai komea?
söpö.
- rohkea vai ujo?
siltä väliltä.
- puhelias vai kuuntelija?
molempia! koska en haluis että se puhuis paljon muttei kuuntelis mua yhtään, tai sitten et siinä suhteessa pelkästään mää hölöttäsin koko ajan jotain ja se mies ei sanois mitään :D

Mitä kuuluu mielestäsi hyvään parisuhteeseen?
se että voi olla rauhassa oma ittensä ja tuntee olevansa rakastettu. siihen suhteeseen pitää kuuluu ihan täys luottamus ja rehellisyys molemmin puolin. toista pitää tukee ja kunnioittaa. sit siihen suhteeseen pitää kuuluu myöskin hauskanpitoo ja sellasia ihania yhteisiä kokemuksia :)

Ihastutko helposti?
en enää :D joskus kuukkiluokalla vaihoin ihastusta tyyliin päivittäin xd 

mikä on romanttisinta mitä sinulle on tehty / mitä olet itse tehnyt? 
ei mulle oo koskaan oikeestaan tehty mitään :( enkä oo kyl liiemmin itekkään tehny mitään xd mulle on kyl sanottu tosi ihania ja romanttisia asioita, mut tekoja ei oikeestaan oo kertyny. paitsi yks kyllä tulee mieleen. tää mun viimesin poikaystävä oli siis mua vuoden vanhempi, joten se tanssi wanhat jo viime talvena. mun yks tosi isoista haaveista on aina ollu, et poika hakis mua tanssimaan jossain tollasessa vähän isommassa tapahtumassa. siinä vaiheessa kun nää oli esittäny kaikki tanssinsa, niin tuli sellanen hetki et saa hakee esimerkiks alemmilta luokilta jotain tanssimaan, tai sit vaikka omia vanhempiaan jne. tää mun poikaystävä haki mua, ja kun se oli vaan sellanen etten olis olettanu et siellä on mitään "vapaampaa" tanssimista, niin sitkun pääsin tanssimaan sen mun poikaystävän kanssa, niin olin vaan yhtä hymyy koko päivän :) se oli tosi ihana juttu :)

Millainen mies on sun mielestä kuuma?
en oikeesti osaa sanoo :D siinä miehessä pitää vaan olla "sitä jotain". esimerkiks Greyn anatomiassa Averya näyttelevä Jesse Williams<3 sulan sille. noi sen silmät. 



Mitkä on sun lempiblogit?
no niitä on tosi paljon :D mut esimerkiks nyt vaikka Picture PuttonenIt's never too lateColor StripeHAIDIDreaming BigLooking GoodTime Runaway ja Dreams Can Be Realized :)

Onks sun kavereilla blogeja, jos on niin linkkaa?
Ella: Dreams Can Be Realized
Sofie: HI, HOW ARE YOU
Jasku: Me, Myself and You
Jade: Blog by Jade
Katja ja sen kaveri: WHERE IS FOOD
Ida: How I See It
Anni: One in a Million
Nelli: Mustachious
Juuli: Juuli Natalia
Ansku: Every Moment is a New Chance

tossa nyt muutama :)

Mikä on sun lempibiisi just nyt?
no MJ:n biisit nyt on sellasia kestosuosikkeja mut silleen tällä hetkellä se biisi mitä kuuntelen varmaan eniten on The Wanted - Chasing the Sun.

Mitä sinulle tulee mieleen seuraavista sanoista? Nää ei sit oo mitää oikeita sanoja (ainakaa ei pitäis.... :--DDD)


Kalkkunalaattori
ihan ekana mulla tulee tosta laattorista mieleen naattori ja siitä tulee mieleen Phineasin ja Ferbin Heinz Doofenschmirtz joka tekee aina kaikennäkösiä naattoreita :D:D edellises jaksos oli juhlamekkonaattori... eli toi vois varmaankin olla jonkunnäkönen Doofenschmirtzin paha keksintö joka tuottaa kalkkunoita :DD

Etupesäke
sellanen niinkun etäpesäke mutta syöpäsolujen sijaan se tuottaa etukuponkeja jonnekin markettiin :DD

Piippa 

sellanen laite jota kun painaa niin kuuluu *piip* ja se tuottaa tonttulakkeja.



ok mitä.

Timpuri

anteeks mun on pakko tuottaa pettymys mut tää on oikee sana :D


Mamia
sellanen mammanpoikien mafia :D:D



part 2 tulossa heti kun saan sen tehtyy :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.