22.12.2011

My Day

okei, ihan ekaks ennenkun sanon mitään muuta niin niitten tuhansien facessa olevien hehkutuspäivitysten lisäks:

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LOMA !!

ette oikeesti usko kuinka ilonen oon ! mulla oli nyt tässä jaksossa tosi hankalia aineita (mm. kemia ja filosofia, huh onneks ei tarvi enää_ikinä lukee yhtään tota jälkimmäistä :D kemia nyt on oikeestaan tosi kivaa: ) ) ja olin todellakin loman tarpeessa ! sillon syysloman aikaan en oikeestaan ois ees tarvinnu sitä viikon lomaa siinä kun ei lukio tuntunu mitenkään kovin rankalta, mut nyt kun oon käyny lukioo viis kuukautta (en edelleenkään tajuu miten aika on voinu mennä niin nopeesti?! meen tyyliin ens kesänä jo autokouluun ja vuoden päästä keväällä mulla on ekat kirjotukset ! apua :D)  niin tarviin todellakin pienen hengähdystauon: )


mutta tosiaan, nyt kun mulla on kerrankin aikaa kirjotella tänne, niin aattelin tehä tämmösen päivä Katin kanssa-postauksen :D ihan koko ajan mää en viittiny kameraa raahata mukana, mut eiköhän täs nyt oo ihan tarpeeks kuvia: )

elikkäs......

heräsin aamulla siinä yhentoista aikoihin :D en pysty mitenkään ees kuvailemaan sitä tunnetta kun sai vihdoinkin nukkuu kaikki univelat pois... 








 no koska nukuin noin myöhään, niin en viittiny alkaa syömään enää aamupalaa vaan söin suoraa lounaan kun se ois muutenkin ollu parin tunnin päästä : D








ruuan jälkeen lähin tonttuilemaan Katsun luokse ja kävin viemässä sen joululahjan sille ja sain siltä kans joululahjan : ) aukasen sen sit ylihuomenna ; )

sen jälkeen mää lähin lenkille Elenan kanssa ja käytettiin sen koiruliinia samalla : ) innostuin leikkimään ihmisten pihoilla olevilla jouluvaloilla (ei hätää, en siis menny niitten pihoille juoksentelemaan vaan ihan tieltä kuvasin :D) kun kamerakin oli kivasti mukana ja lopputulos on tää:




lenkin jälkeen syötiin äiskän kans vähän pitsaa ja kateltiin yhtä elokuvaa, jonka jälkee autoin sitä kuorimaan perunoita kun se alko tehä perunalaatikkoo jouluaattoo varten : ) 

sitte lähin käymään mummulassa maksamassa/noutamassa äitin ja iskän joululahjan, kun olin tilannu sen niitten osotteeseen et se lahja tulis äitille ja iskälle yllärinä : ) olin siellä jonku tunnin ehkä ja juteltiin niitä näitä, ja sit ku tulin kotiin nii paketoin sen lahjan mun oman pikku apulaisen kans :D 

ja täs vielä kaikki lahjat mitä hommasin kavereitte lahjoje lisäks : ) tossa on lahjoja porukoille + mummulle & papalle ja toiselle mummulle : ) 



 ....ja sit tähä loppuu vähän joulukoristeita.... : ) eipä mulle oikeestaan paljon muuta tänää kuulunukkaa, meen tästä kohta varmaa nukkumaa jote hyvää yötä kaikille 









1 kommentti:

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.