12.8.2014

Rantapäivä

Mun ja Millan tuotanto saa jatkoa! Meillä on ollut harvinaisen inspiraationtäytteinen kesä, ja perjantaina alkaa uuden leffan kuvailu. Yritetään nyt keksiä jokaiseen videoon jotakin uutta - ja sitä oli tässäkin, koska saatiin mukaan -tattadatattadaa- vierailevaks tähdeks Sakke, mun vähintään yhtä kaistapäinen poikaystävä.


Anyways - nauttikaa videosta ja mikäli katsotte, niin katsokaa taas ihan loppuun asti, koska meillä on tapana tehdä pieniä ekstrajuttuja tuonne lopputekstienkin jälkeen :D






Koostin myös pienistä klipeistä tämmösen Behind the Scenes -videon, joten jaan senkin nyt tässä :)





Ps. Käykää tilaamassa meidän youtubekanava klikkaamalla TÄSTÄ!

Pps. Käykää tykkäämässä meidän FB-sivusta klikkaamalla TÄSTÄ !


8 kommenttia:

  1. Oon yritnyt katsoo noita pätkiä youtubesta, mutta ainakaa miekäläisellä ne ei josta syystä toimi (näyttöön tulee teksti että ei voida näyttää tässä käyttöympäristössä tai jotain sinne päin..) :o blogin puolella taas pyörii hyvin, ihan huippuhauskoja videoita :D:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kaikilla on toi sama ongelma ainakin puhelimella :/ johtuu siitä, että noi taustamusiikit ei oo meidän omistamia joten niiden näyttö on estetty puhelimella, ellen kuittaa yhtä sellasta juttua luetuks siellä. ja ihan tekijänoikeussyistä en uskalla sitä tehdä :D Sen takia jaan niitä aina tänne blogiin, koska täällä ne tuntuu toimivan :) mutta hahah kiitos, ihana jos viihdyttää :D

      Poista
  2. Musta nää videot on ihan kuivia,väkisin väännettyjä missä yritetään luoda huumoria,vaikka tuo on ihan lapsellista sellaista:D Mutta siis tää oli kritiikki! Muuten tykkään blogistas!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. lapsellista se onkin xD ei me näistä mitään älykkäitä edes yritetä, omaks iloks kuvaillaan :D on tää laatu parantunu ainakin vuodesta 07, jolloin meidän leffat keskitty lähinnä siihen, että mun pehmopanda yritti listiä Millan. mutta kiitos kritiikistä, eipä nää kaikkiin voi mitenkään iskeä :D kiva jos blogi miellyttää muuten:)

      Poista
    2. Mä oon niin eri mieltä! Mun mielestä nä on jotenki niin ihanan aitoja, ja huumori iskee ainakin meikäläiseen - huono huumori nimittäin. Mun mielestä oli superkiva, että tossa oli toi poistetut kohtaukset-videokin. Hymyilin täällä ihan suupielet korvissa, kun kattelin miten hulvattoman hauskaa teillä on ollut :D

      Poista
    3. haha voi kiitos Annika oot niin ihana! <3 Mulla on sama juttu et surkein läppä naurattaa eniten, ei me noista mitään älyllisiä saatais millään :D Tosi kiva jos tykkäsit!

      Poista
  3. Ihana blogi, ja olet erittäin kaunis♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kauheen paljon <3 sinäkin varmasti! :)

      Poista

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.