4.6.2012

shoppailua

aattelin nyt koota tähän nää kaikki mun ostokset mitä oon hommaillu täs parin viime kuukauden aikana :) ja voin jo sanoo etukäteen että en jaksanu tehä mun hiuksille enkä naamalle yhtään mitään kun otin näitä kuvia joten saatan näyttää vähän peikolta :) paria kuvaa oli kyllä pakko vähän sensuroida :D

1.


2. 
mites se olikaa et 17-vuotiaana on neito kauneimmillaa? :D hiukset takussa ja naama ku virtahevolla. mut onneks on kesä eikä tarvi välittää yhtää,  ei tarvi meikata ja pannalla vaan hiukset ylös ja that's it :)


3. 


4.


5. 

6.

semmosia :) ihan kaikkia perustoppeja yms en jaksanu alkaa kuvata, mut eiköhän tos oo ihan riittävästi :) 
mää en vaan oo vieläkään käsittäny et eka lukiovuos meni näin nopsaan. vastahan mää alotin tuolla ja oli ekat teemapäivät ja kaikki sellanen, ei vaan yhtään tunnu siltä. ja puolentoista kuukauden päästä alkaa autokoulun teoria... mää muistan vieläki mun ekan koulupäivän. nyt mää meen lukion tokalle ja wanhojen tanssit (!!!) lähestyy koko ajan.

tää kesä on mun viimenen kesä alaikäsenä ja viimenen kesä ennenkun mun tarvii lukee ylppäreihin, joten aion ottaa tästä kaiken ilon irti. oon mahollisimman paljon ulkona, kuvailen, en meikkaa, vietän aikaa kavereiden kanssa ja oon rannalla. nyt on vaan niin ihana fiilis, kun ei tarvi uhrata yhtäkään ajatusta kouluhommille. voi vaan olla ja rentoutuu.

tähän loppuun vielä tämmönen kuva mun viimeseltä kouluviikolta kun luin fyssaa tai matikkaa :D ai mitkä univelat? ei ainakaan näy naamasta :D 

mää ja mun pikku apulainen :)
vrt. kesälomafiilis

aina ei tarvi jaksaa meikata :)


tämmöstä tällä kertaa, IHANAA KESÄÄ KAIKILLE !!! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.