10.5.2012

'cause I remember every sunset

heipsis:)

nyt alkaa oikeesti tuntuu jo ihan kesältä!! :) laskettiin tos vähän aikaa sitten kavereitten kanssa, et jos ei lasketa viikonloppuja, koeviikkoo, helatorstaita eikä huomista liikuntapäivää, niin on jäljellä

9 ←  

koulupäivää, ihan käsittämätöntä ! miten on voinu eka lukiovuos mennä näin nopsaan? tää on ollu ehottomasti mun elämän parasta aikaa tähän mennes, oon saanu ihan hullusti uusia kavereita ja muutenkin kaikki tuntuu vaan niin älyttömän kivalta just nyt! :) ennen koulu tuntu siltä et "äh, en haluu lähtee sinne", mut nyt kun on eka luokiovuos ohi ja kesä tulossa niin on vähän sellanen olo et "äh, en haluu lähtee täältä pois" :D ohan se haastavaa tietysti ja stressaavaa mut kaikki välkät ja tunnit on niin ihanan rentoja maailman ihanimmassa seurassa et en paremmasta tiiä :) mut tästä kesästä tulee varmaan yks mun elämän parhaista! on ihan sellanen fiilis :) ei oo pelkoo että jäis yksin tylsistymään facebookiin, on vaan ihan hullun paljon kaikkia suunnitelmia enkä jaksa oottaa et pääsen toteuttaan niitä :) vielä viimenen loppurutistus :) koeviikko vaan alkaa stressata jo nyt, koska oon ihan liian pihalla fysiikasta enkä tajuu et kui meinasin lukee sen pitkänä. onneks mulla on kotona kummiskin tämmönen pieni karvapallo joka vie mun kaiken stressin pois
 xx

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Nikon D7000
Nikon D800

Ellei toisin mainita, on jokainen tällä sivulla esiintyvä kuva itse ottamani ja täten siis suojattu tekijäinoikeuslain mukaisesti.